کاشت 100هزار نشاء انواع گل های فصلی و دائمی در میادین سطح شهر بوشهر

کاشت 100هزار نشاء انواع گل های فصلی و دائمی در میادین سطح شهر بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر از کاشت 100 هزار نشاء انواع گل های فصلی و دائمی در معابر و میادین سطح شهر بوشهر خبر داد .

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سرپرست سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر از کاشت  100 هزار نشاء انواع گل های فصلی و دائمی در معابر و میادین سطح شهر بوشهر خبر داد .  

محمدرضا حسین پور افزود :  با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و به منظور افزایش زیبا سازی مناظر شهری که باعث ارتقاء سطح سلامت روحی شهروندان میشود ، امسال نیز همچون سالهای گذشته سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر اقدام به کاشت گل های متنوع فصلی و دائمی متناسب با شرایط آب و هوایی بوشهر نموده ایم .

وی با اشاره به تاثیرات گل و گیاه در روحیه شهروندان بیان کرد : نتایج پژوهش ها نشان داده که کاشتن گل و گیاه و به طور کلی نگاه کردن به فضای سبز باعث بر انگیخته شدن احساس شادی ، آرامش و طراوت ، مثبت اندیشی و دوری از غم و اندوه میشود .

حسین پور در ادامه خاطر نشان کرد :  در  همین راستا  انواع گلهای فصلی از جمله کوکب کوهی و باغی ، اطلسی ایرانی و خارجی ، میمون ، آفتاب گردان زینتی و گلهای زینتی اگاو ، یوکا ، سوکا ، آلترناترا و دولا در رنگهای متنوع به کاشت رسیده است .

 

گلهای فصلی

 

گلهای فصلی

گلهای فصلی


۴ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۵۹۵
کد خبر : ۱,۱۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید