پیام تبریک شهردار بندر بوشهر به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک شهردار بندر بوشهر به مناسبت روز مهندس
دکتر سیدنورالدین امیری در این پیام آورده است : پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآور خلاقیتها ، نوآوریها و خودباوریهای مهندسان این سرزمین است .
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، دکتر سیدنورالدین امیری در این پیام آورده است : پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآور خلاقیتها ، نوآوریها و خودباوریهای مهندسان این سرزمین است . 
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان ، اهمیت ویژه ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره ی پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب دانشمندان تاریخ پر افتخار ایران اسلامی نظیر خواجه نصیرالدین طوسی ، فارابی ، ابوریحان بیرونی و ابن سینا دلیل این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرحهای نو در جهان به شمار میرود . در بخش بخش دیگری از این پیام آمده است : مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه های علمی ، جامعه را در رسیدن به توسعه ی همه جانبه و پایدار یاری کنند .
روز مهندس روز تجلیل از استعداد ، خرد ، توان و اراده منحصربفرد ایران و ایرانی ، روز پاسداشت خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است . 
فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه ی مهندسی کشور ، این روز پرافتخار را به همه ی مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده ی بزرگ شهرداری تبریک گفته ، توفیقات روز افزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم .
 
     دکتر سیدنورالدین امیری
      شهردار بندر بوشهر
۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۱,۰۹۱
کد خبر : ۱,۱۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید