نشست ستاد نوروزی در معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر

نشست ستاد نوروزی در معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر
نشست هماهنگی ستاد اجرایی تسهیلات سفر با محوریت نوروز 98 به میزبانی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر برگزار شد .

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، نشست هماهنگی ستاد اجرایی تسهیلات سفر با محوریت نوروز 98  به میزبانی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر برگزار شد .

در این جلسه وحید واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر، محمدصادق سعیدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر ، ایرج حسین پور مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، نادر مظفری مدیر خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر ، آقای آبزن و خانم حیدری نماینده گان اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر حضور داشتند .

وحید واعظی گفت : خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی مناسب برای فرهنگ مهمان نوازی مردم بوشهر است که با همدلی و یکپارچگی در این ستاد میشود عملکرد خود را در ارائه ی خدمات ارزنده بالا برد .

وی در ادامه ضمن تاکید بر هماهنگی فی مابین کمیته های تخصصی گفت : با تلاش همه جانبه شهرداری بندر بوشهر ، امکانات و شرایط پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در حال آماده سازی است  و امیدواریم میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم . وی افزود : عملکرد و خروجی این جلسات باید به گونه ای باشد که مسافران نوروزی این موضوع را کاملا لمس کرده و نوروزی متفاوت را در شهر بوشهر تجربه کنند .

واعظی در پایان با بیان اینکه تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران و شهروندان و همچنین امنیت و بهبود امکانات رفاهی از اولویت هایی است که باید در این جلسات مورد توجه جدی قرار بگیرد ، لازم است در این خصوص هماهنگی کمیته ها  به صورت مستمر تا پایان سال ادامه داشته باشد .

 


نوروز 98

۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۸۷۷
کد خبر : ۱,۱۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید