شهردار بندر بوشهر از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام خبر داد

شهردار بندر بوشهر از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام خبر داد
دکتر سید نورالدین امیری از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر خبر داد .
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، دکتر سید نورالدین امیری از آغاز عملیات بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر خبر داد .
دکتر امیری شهردار بندر بوشهر به نقش کلیدی معابر در توسعه شهری اشاره کرد و گفت : مدیریت شهری در سالهای اخیر و در راستای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت های شهر بوشهر ، اقدام به انجام پروژه های مختلف نظیر احداث تقاطع غیر همسطح ، اصلاح هندسی تقاطع و میادین سطح شهر ، بازگشایی گذر و معابر ، بهسازی پیاده روها و ...نموده است . 
امیری بیان کرد : معابر استاندارد از نیازهای اولیه شهر جهت ارایه خدمات به شهروندان بوده و همچنین تردد در شهرها را تسهیل میکند و سبب کاهش ترافیک ، کاهش خطر تصادفات و منظم تر شدن تردد در شهرها میشود . 
وی خاطرنشان کرد : زیباتر شدن چهره ی شهرها ، دیدگاه شهروندان و سرمایه گذارانی که برای سرمایه گذاری خود در حوزه عمران به دنبال منطقه ای با زیرساخت مناسب میگردند را بهبود بخشیده ، به صورت نامحسوس در جذب گردشگر و رونق کسب و کار نقش مهمی ایفا میکند و همین عامل سبب شده تا امروز در شهرهای مدرن کشور از جدیدترین فناوریها برای بهسازی معابر شهری استفاده کنند . معابر میتوانند مسیری امن برای عبور معلولین ، نابینایان ، کودکان و دیگر شهروندان باشند .
شهردار بندر بوشهر در ادامه بیان کرد : بنا بر یک اصل کلی ، اگر معابر شهری در تعامل با نیازهای ساکنان و کاربردهای مجاور آن طراحی و اجرا شوند و کارکرد آن آسایش تمامی گروه های بهره بردار را در حد بهینه تامین نماید ، میتواند نقش به سزایی در بهبود سرزندگی و تحرک در فضای شهری ایفا کند . وی بیان کرد : معابر شهری از اصلی ترین مولفه های زیستی در محیط شهری است و استاندارد ملی معابر شهری به همین دلیل و در راستای پاسخ به همین امر تهیه و تدوین گردیده که بر طبق این استاندارد ، طبقه بندی معابر درون شهری به منظور مدیریت اصولی ، به نحوی صورت گرفته که تعارض میان ترافیک و معابر به حداقل ممکن برسد .
دکتری امیری شهردار بندر بوشهر اظهار داشت : با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده و با تلاش اداره املاک و مستقلات شهرداری بندر بوشهر و حمایتهای شورای محترم اسلامی شهر بوشهر و البته همکاری مالکان پلاکهای واقع شده در طرح ، عملیات تخریب و بازگشایی گذر 16 متری سینگر به سمت خیابان یادگار امام بوشهر آغاز شده که با توافقات صورت گرفته با مالکین و پس از تخریب و بازگشایی گذر ، شهرداری نسبت به زیرسازی و جدول گزاری و آسفالت آن اقدام خواهد کرد . 
دکتر امیری لزوم بازگشایی و تعریض گذرها و معابر شهری در محلات شهر را به منظور خدمات رسانی بهتر و آسان نمودن تردد شهروندان مورد تاکید قرار داد و گفت : خدمات رسانی بهتر به ویژه در بخش های آتشنشانی و خدمات شهری از دیگر مزیت های بازگشایی و تعریض گذرها می باشد .

 

 

گذر 16 متری سینگر
 
گذر 16 متری سینگر

 

گذر 16 متری سینگر


گذر 16 متری سینگر


گذر 16 متری سینگر

گذر 16 متری سینگر
گذر 16 متری سینگر
۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۲:۰۴
تعداد بازدید : ۲,۰۰۴
کد خبر : ۱,۱۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید