شهردار بندر بوشهر : اجرای نقاشی دیوارهای سطح شهر با موضوع ((خلیج فارس)) در طرح استقبال از بهار

شهردار بندر بوشهر : اجرای نقاشی دیوارهای سطح شهر با موضوع ((خلیج فارس)) در طرح استقبال از بهار
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از اجرای نقاشی دیواری هنری در خیابان ساحلی شهر بوشهربا موضوع ((خلیج فارس)) خبر داد

 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر از اجرای نقاشی دیواری هنری در خیابان ساحلی شهر بوشهربا موضوع ((خلیج فارس)) خبر داد .

دکتر امیری اظهار داشت : اجرای نقاشی روی دیوارهای شهر ، علاوه بر جلوه بخشیدن به سیمای بصری شهر ، از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری می کند و شادابی و جذابیت محیط را در پی دارد . وی بیان کرد: این نقاشی دیواری به طول 1500 متر در خیابان خلیج فارس بوشهر (خیابان ساحلی) با موضوعاتی از قبیل:  زندگی مردم جنوب، جاذبه های گردشگری خلیج فارس و بندر بوشهرو همچنین تصاویری زیبا از آبزیان خلیج فارس به صورت سه بعدی در حال اجرا می باشد.

همچنین مهندس وحید واعظی ، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر بیان کرد : یکی از رویکردهای این معاونت زیباسازی شهر می باشد که علاوه بر خدمات فرهنگی اجتماعی ورزشی ، تنظیف معابر و خیابانها ، توسعه فضای سبز، مبلمان شهری ، المان ها و... اجرای نقاشی های دیواری نیز با هدف استقبال از بهار، توسط این معاونت در حال اجرا می باشد که تا قبل از شروع سال جدید اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم که مورد توجه همشهریان و همچنین گردشگران و مسافرانی که از سراسر میهن اسلامی برای ایام نوروز به این شهر زیبا سفر می کنند، قرار بگیرد.

گفتی است: این اثر هنری توسط یک تیم چهار نفره به مدیریت خانم الهه غلامی و با نظارت حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در حال اجرا است .

وحید واعظی

 

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

 

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری

نقاشی دیواری
نقاشی دیواری

نقاشی دیوارینقاشی دیواری
نقاشی دیواری

 

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۳,۸۲۶
کد خبر : ۱,۱۹۳

نظرات بینندگان

ناشناس
5
0
0

احسنت بر این هنرمند سرکار خانم الهه غلامی از شیراز

ناشناس
5
0
0

با تشکر از شهردار محترم بوشهر و گروه هنری سرکار خانم غلامی عزیز که این اثر بی نظیر و زیبا را خلق کردند

فرحناز احمدی
5
0
1

عالیه و بینظیر بود احسنت به شما


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید