تقدیر از مهندس وحید واعظی به مناسبت روز مهندس با حضور معاون سازمان نظام مهندسی بوشهر

تقدیر از مهندس وحید واعظی به مناسبت روز مهندس با حضور معاون سازمان نظام مهندسی بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، مهندس درم سرا معاون اجرایی و مالی سازمان نظام مهندسی استان بوشهر با اهداء لوح سپاس از مهندس وحید واعظی  معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر به مناسبت 5 اسفند روز مهندس تقدیر و قدردانی نمود.
در این لوح بر نقش سازنده و اساسی مهندسین در توسعه فناوری وایجاد توانمندی های عمرانی اشاره شده و بررسیدن به توسعه محوری ، از پیامدهای اقتصادی  و اجتماعی این امر اشاره و تاکید شده است.
درم سرا معاون اجرایی مالی سازمان نظام مهندسی استان بوشهر انسجام علمی و انظباط کاری، اخلاق مداری و برنامه ریزی منسجم با تکیه بر توانمندی و خلاقیت و نوآوری را در جهت پیشبرد اهداف توسعه پایدار از سوی مهندسین مهم تلقی نموده و بر نقش محوری مهندسان در ترسیم خطوط عمران وآبادانی و شکوفائی و عظمت ماندگار طرحهای کلان شهری اشاره نمودند.
شایان ذکر است : درم سرا به مناسبت روز مهندس و تقدیر جهت همکاری در برگزاری این بزرگداشت، با حضور در دفتر وحید واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با اهداء لوح تقدیر از خدمات و تلاشهای بی وقفه ایشان تقدیر کرد .

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۲,۷۴۱
کد خبر : ۱,۲۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید