معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر : ساخت تونل نوری و ایجاد کوچه چتری برای اولین بار در شهر بوشهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر : ساخت تونل نوری و ایجاد کوچه چتری برای اولین بار در شهر بوشهر

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، مهندس وحید واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از ساخت و نصب تونل نوری و همچنین ایجاد کوچه چتری در شهر بوشهر خبر داد .

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در راستای زیباسازی سیما و منظر و فضای بصری محیط شهری ، از ساخت تونل نوری در ساحل شهر بوشهر و همچنین ایجاد کوچه چتری در بازار قدیم بوشهر برای اولین بار خبر داد .

وحید واعظی خاطرنشان کرد : کوچه های بازار قدیم به چترهای رنگارنگی مزین شد که حال و هوای این کوچه را عوض می کند و هر عابری که به این کوچه قدم بگذارد با سقفی مملو از چترهای رنگارنگ مواجه می‌شود که تا دقایقی دیدگان رهگذران را به خود خیره می‌سازد و عکس‌های این کوچه با سرعت فراوانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود و چون تب سلفی هنوز هم در کشور داغ است افراد زیادی برای انداختن یک عکس سلفی زیبا به این کوچه قدم خواهند گذاشت .

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر در ادامه گفت : همچنین در مجاورت المان جدید بوشهر ، اولین تونل نوری در ساحل شهر بوشهر به زودی افتتاح خواهد شد . وحید واعظی افزود : مساحت این تونل 370 متر مربع که 6000 متر ریسه نوری در آن بافته می شود وبرای اولین بار در شهر بوشهر اجرا می شود .

وحید واعظی یادآور شد : در دنیای مدرن امروز با الهام از هنر نورپردازی و نصب المان ها  و فن آوری های جدید می توان گردشگران را برای تماشای جاذبه های گردشگری شهر فراخواند که این امر باید از طرف سیاست گذاران حوزه مدیریت شهری مورد بررسی و توجه قرار گیرد ، زیرا جذب گردشگر از نظر اقتصادی مزایای بسیاری برای شهر در بر خواهد داشت .

تونل نوری
تونل نوری
تونل نوری

کوچه چتری

کوچه چتری
کوچه چتری
کوچه چتری
کوچه چتری

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۴:۵۳
تعداد بازدید : ۱,۹۴۵
کد خبر : ۱,۲۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید