بازدید شبانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر

بازدید شبانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به همراه سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر، روح اله نصرتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در کمپ اسکان شغاب و همچنین مصلی نماز جمعه بوشهر ضمن بازدید و صحبت با میهمانان و گردشگران نوروزی از وضعیت اسکان ، نحوه ارائه خدمات و میزان رضایتمندی آنان دیدار  و گفتگو کردند . 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در طول این بازدید با نیروهای خدمات رسان شهرداری، مسافران نوروزی و همچنین مردمی که در محل حاضر بودند دیدار و گفتگو کردند. ایشان زیباسازی، نظافت، عمران شهری و کیفیت خدمات ارائه شده به میهمانان نوروزی را از عوامل موثر در میزان رضایتمندی آنان برشمرد.

در ادامه حضرت آیت الله صفایی بوشهری به شرایط جوی و آب و هوایی شهر بوشهر اشاره و تاکید کردند: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارشهای رگباری و احتمال آبگرفتگی معابر و همچنین طوفانی شدن ساحل و دریا، شایسته است تا با اطلاع رسانی مناسب و پیش بینی های لازم و بسیج تمامی امکانات و ظرفیتها، اقدامات لازم و بهینه در خصوص ساماندهی و اسکان اضطراری میهمانان و گردشگران نوروزی توسط کلیه دستگاه های امدادی و مرتبط با مدیریت بحران انجام پذیرد، مضاف بر اینکه هم اکنون مصلی نماز جمعه شهرستان بوشهر پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد. 

سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر نیز با تشکر و قدرانی از حسن توجه و احساس مسئولیت حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در این بازدید ضمن اشاره به اقدامات و فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط مجموعه شهرداری بندر بوشهر، اظهار داشت: بندر زیبای بوشهر با وجود آب و هوای مطبوع، جاذبه ها و قابلیتهای گردشگری، مردمانی صبور، فهیم و مهمان نواز، همواره مورد اقبال و توجه مسافران و گردشگران می باشد و تلاش و همت مضاعف کلیه عوامل اجرایی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر در جهت جلب رضایت میهمانان و گردشگران نوروزی و سایر شهروندان بوشهری می باشد که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. شایان ذکر است دکتر امیری در جهت ایجاد رفاه و کمک رسانی به میهمانان نوروزی مستقر در مصلی نماز جمعه بوشهر، به همکاران خود گفت تا نسبت به تهیه مایحتاج اولیه این عزیزان (نان گرم و صبحانه) اقدام لازم را بعمل آورند. 

امیری در ادامه گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و آبگرفتگی معابر و طوفانی شدن دریا، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری بندر بوشهر در آمادگی کامل می باشد و تمهیدات و پیش بینی های لازم در صورت بروز شرایط جوی نامساعد و اسکان اضطراری گردشگران نوروزی اندیشیده شده و در صورت همکاری و رعایت مسائل ایمنی توسط میهمان و گردشگران وسایر شهروندان، جای هیچگونه نگرانی نیست. 
 
سید نورالدین امیری خاطر نشان کرد : طبق مصوبه ستاد مدیریت بحران استان بوشهر ، کلیه دستگاه های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته اند و بر همین اساس  کلیه مدارس ، سالن ها و اماکن ورزشی و حتی در صورت لزوم و با اعلام فرمانداران بعنوان روئسای مدیریت بحران هر شهر از ظرفیت مساجد نیز در جهت خدمات رسانی به میهمانان نوروزی استفاده خواهد شد . 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در پایان ضمن تشکر  از تمامی دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان به ویژه مجموعه پرتلاش شهرداری بندر بوشهر ، با دعای خیر ، سلامتی تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از حضرت ولی عصر(عج) خواستار شدند.

 


بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه
بازدید شبانه

۵ فروردین ۱۳۹۸ ۲۳:۱۹
تعداد بازدید : ۱,۸۹۹
کد خبر : ۱,۲۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید