نشست شهردار بندر بوشهر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، معاونین و مدیران ایشان

نشست شهردار بندر بوشهر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، معاونین و مدیران ایشان
دیروز بعد از پایان ساعت اداری شهردار بوشهر میزبان مدیرکل، معاونین و برخی مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز بوشهر بودند.

نشست شهردار بندر بوشهر با مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، معاونین و مدیران ایشان
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر دیروز بعد از پایان ساعت اداری شهردار بوشهر میزبان مدیرکل، معاونین و برخی مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز  بوشهر بودند. در این نشست جناب ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ضمن تبریک انتصاب دکتر امیری در سمت شهردار بوشهر، با مثبت ارزیابی کردن جنبه های تعامل و همکاری شهرداری و صدا و سیما فضا برای هماهنگی و کار مشترک در امر اطلاع رسانی اتفاقات شهری و توسعه فرهنگ شهروندی بسیار فراهم دانستند. و در این خصوص بر بکارگیری تجربیات دیگر شهرداری ها در همکاری متقابل و ایجاد امکانات لازم به منظور استفاده از قابلیت های صدا و سیما و شبکه های محلی تاکید نمودند. در همین خصوص ایشان به تجربه ی موفق راه اندازی شبکه صدای شهر و سیمای شهر با همکاری شهرداری اصفهان اشاره نمودند. و اعلام آمادگی نمودند تا با تعامل با شهرداری بوشهر و در صورت فراهم شدن امکانات سخت افزاری این کار از سوی شهرداری این تجربه را در شهر بوشهر نیز اجرا نمایند‌.
شهردار بوشهر ضمن استقبال از پیشنهادهای ارایه شده در خواست بررسی طرح ها در سطح کارشناسان دو سازمان شدند تا پس از آماده شدن طرح نهایی در قالب تفاهم نامه مشترک زمینه های اجرای آن فراهم گردد.
ایشان در بخشی از بیانات خود کار فرهنگی را کاری پیچیده و حساس دانستند که نیازمند برنامه ریزی، آموزش های لازم و مطالعات بسیار است. وی نگاه سهل انگارانه به حوزه ی فرهنگ را آسیب زاه خواندند و عنوان داشتند قطعاً جامعه با آن همراهی نکرد و آن را پس خواهد زد. لذا تولید محتوای موثر و شیوهای جذاب در ارائه، مسئله ی مهم امروز حوزه ی فرهنگ است که نیازمند نگاه تخصصی و عالمانه به این حوزه است.
شهردار بوشهر رویکرد سازنده و روحیه ی تعامل مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر را قابل توجه و تقدیر دانستند و از این که صدا و سیمای مرکز بوشهر آمادگی دار پل ارتباطی و حلقه ی اتصال شهرداری و شهروندان باشد تشکر و قدردانی نمودند.
در پایان با مشخص شدن نمایندگان هر دو سازمان مقرر شد زمینه ی  ایجاد استدیو صدا و سیمای شهر و امکانات فنی آن  مورد بررسی قرار گیرد.

 


صدا و سیما
صدا و سیما
صدا و سیما

۲۰ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۹۱۳
کد خبر : ۱۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید