آموزش بهترین مهارت برای توانمندسازی توانیابان است

آموزش بهترین مهارت برای توانمندسازی توانیابان است
ترانه فرخی مشاور شهرداربندر بوشهر در امور افراد دارای معلولیت از برگزاری دوره های آموزشی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری بندر بوشهر خبر داد .
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ترانه فرخی مشاور شهرداربندر بوشهر در امور افراد دارای معلولیت  از برگزاری دوره های آموزشی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری بندر بوشهر خبر داد. 
فرخی با اشاره به موافقت و همکاری دکتر امیری شهردار بندر بوشهردر تشکیل ستاد مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری بوشهر  از برگزاری دوره های آموزشی ویژه افراد توانیاب با موضوع ((حقوق شهروندی)) خبر داد . 
 مشاور شهردار در امور افراد دارای معلولیت با ابراز خرسندی از تشکیل ستاد مناسب سازی برای افراد دارای معلولیت و همچنین قدردانی از حمایتهای دکتر سیدنورالدین امیری شهردار محترم بندر بوشهر و مجموعه شهرداری بندر بوشهر ، اظهار کرد: معلولیت دلیلی برناتوانی نیست و آموزش بهترین راه توانمندسازی افراد دارای معلولیت است چرا که توانیابان با کسب مهارت و کشف استعداد و توانایی خویش می توانند در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... حضور مثبت و مستمر داشته باشند . 
ترانه فرخی با اشاره به نقش تاثیرگذار آموزش در پیشرفت و توسعه جامعه، خاطرنشان کرد: با حمایتها و مساعدتهای دکتر امیری و پس از هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام گرفته، به زودی دوره های آموزشی برای افراد دارای معلولیت با موضوع ((حقوق شهروندی)) برگزار خواهد شد. 
ترانه فرخی در ادامه مهمترین هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را بالا بردن توانایی افراد و همچنین کشف و پیگیری استعداد هر یک از افراد در جهت ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: بطور کلی توانمندسازی افراد دارای معلولیت میتواند باعث افزایش مشارکت اجتماعی ، خودآگاهی ، برابرسازی فرصتها، ارتقاء عزت نفس ، برقراری عدالت اجتماعی و ... شود.
۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۰۳
تعداد بازدید : ۱,۲۲۷
کد خبر : ۱,۲۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید