آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه عمران شهری + تصاویر

آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه عمران شهری + تصاویر

در آیین آغاز بکار 14 پروژه شهری که با حضور سرپرست شهرداری بندر بوشهر ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداران  مناطق و مدیران شهرداری و شورایان محلات در روز سه شنبه پنجم تیر ماه انجام شد خورشیدیان با بیان اینکه 40 درصد بودجه سال جاری به پروژه های عمران شهری اختصاص داده شده است توسعه متوازن و بهبود زیرساخت های شهری در محلات جنوبی و ایجاد فضاهای با نشاط شهری را از اولویت های شهرداری در سال جاری خواندند.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها را شروع آغاز بکار بیش از 50 پروژه عمرانی در سال جاری دانستند و  ابراز امیدواری کردند که در نیمه ی نخست سال جاری عملیات اجرایی اکثر آن ها آغز شود و شهروندان شاهد فصل جدیدی در عمران شهری در عرسه سوتعه و پیشرفت شهر بوشهر در هر گوشه و کناری از شهر باشند.

دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این مراسم با بیان اینکه هدف همه توسعه، آبادانی بندر بوشهر است و از این رو در بودجه سال 97 شهرداری 50 پروژه عمران شهری دیده شده است که 14 پروژه آن امروز کلنگ زنی می شود تاکید نمود که با اجرای آنها می تواند نقش مهمی در عمران و آبادی شهر بوشهر داشته باشد.

رئیس شورا خاطر نشان کرد توسعه در محلات باید عادلانه، متوازن و پایدار باشد و تمام تلاش ما این است که همه محلات باید به طور عادلانه در توسعه شهر دیده شوند.

اکبر توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر در این مراسم اظهار داشت : در بودجه سال 97 شهرداری پروژه های متعددی برای تمام نقاط شهر دیده و توسعه متوازن تمامی محلات شهر به ویژه تنگک ها در دستور کار است .

ایشان خاطر نشان کردند که پروژه هایی که امروز عملیات اجرایی آن  آغاز گردید مطالبه چندیدن ساله محلات جنوبی بوده و نقش به سزایی در توسعه زیر ساخت های محلات جنوبی، بهبود دسترسی و ترافیک در این مناطق و همچنین افزایش سرانه ی فضای سبز در محلات جنوبی بویژه تنگک ها ، ریشهر ، امامزاده و سرتل خواهد داشت.

در این مراسم عملیات اجرایی پروژه های زیر آغاز گردید:

1-  احداث پارک حاشیه شهید قره نی حد فاصل روگذر تا جایگاه سی ان جی

2-  اجرای گذر 24 متری نیروگه گازی به تنگک اول

3-  اجرای گذر سرتل به نیروگاه

4-  گذر 24 متری خواجه ها

5-  اجرای تکمیل ساحل سازی ( فاز 4 پارک مروارید)

6-  بهسازی میادین هزار دستگاه ( هامور 56 و 50 )

7-  اجرای گذر 24 متری شاهمیری ( خیابان عاشوری)

8-  اجرای کانال و مزائیک فرش سطح شهر( خیابان جلالی و خواجه ها)

9-  اجرای چمن مصنوعی پارک صدف و امامزاده جعفر عاشوری

10-                      اجرای چمن مصنوعی پارک آزادگان و صلح آباد

11-                      اجرای زیرسازی و آسفالت کوچه های سطح شهر

12-                      اجرای پارک باغ بهزاد در سه راهی ریشهر

رسانه جدید
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه
کلنگ زنی پروژه

 

۶ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱
تعداد بازدید : ۳,۲۱۲
کد خبر : ۱۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید