نشست مشترک حوزه معاونت های خدمات شهری و فنی عمرانی

نشست مشترک حوزه معاونت های خدمات شهری و فنی عمرانی
نشست مشترک معاونین اجرایی و خدمات شهری و فنی عمرانی شهرداری بوشهر در خصوص نورپردازی و طراحی المان های سطح شهر در دفتر واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری برگزار گردید.


به گزازش واحد خبر  و رسانه ی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، نشست مشترک معاونین اجرایی و خدمات شهری و فنی عمرانی شهرداری بوشهر در خصوص نورپردازی و طراحی المان های سطح شهر در دفتر واعظی معاون اجرایی و خدمات شهری برگزار گردید.
در این نشست مشترک پیرامون نورپردازی بافت فرهنگی، تاریخی و نیز اولویت بندی طراحی و نصب المان های شهری با ارجحیت میادین انقلاب و غدیر بحث و تبادل نظر گردید.
از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست مبلمان شهری، نوسازی و تجهیز سیستم روشنایی پارک ها و میادین سطح شهر  و همچنین تعویض تابلوها و پایه های برق فرسوده پارک ها و میادین بود که مورد اجماع قرار گرفت.


واعظی
واعظی

۲۱ آبان ۱۳۹۷ ۰۷:۴۶
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۱
کد خبر : ۱۳۰

نظرات بینندگان

محمد
0
0
0

سلام. خداییش بیایید یک صدم این خرجها رو صرف تمیز کردم کوچه‌های تنگک و خیابون نیروگاه کنید. نه می‌خواد سنگ فرش کنید نه المان می‌خواد نه نوسازی. فقط دو تا لودر و چند تا کارگر بفرستید تا این خیابون رو تمیز کنند. بیایید ببینید بعد از این بارندگی ها چه افتضاحی شده. همین تبعیض‌هاست که خشم عمومی ایجاد می‌کنه. بخدا مردم اونجا هم آدم هستند


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید