گفتگو با گرشاسب گرشاسبی مدیر حراست شهرداری بندر بوشهر: تلاش در جهت ایجاد امنیت و سلامت اداری

گفتگو با گرشاسب گرشاسبی مدیر حراست شهرداری بندر بوشهر: تلاش در جهت ایجاد امنیت و سلامت اداری
گرشاسب گرشاسبی مدیر حراست شهرداری بندر بوشهر، گفت: در راستای ایجاد امنیت و سلامت اداری و شفاف سازی و البته جلوگیری از بروز هرگونه تخلف یا جعل نامه های اداری و همچنین فعالیت کارچاق کن ها، با تاکید دکتر امیری شهردار محترم و پیگیری های انجام گرفته توسط این حراست، مکاتبات حوزه شهرسازی بصورت رمزدار و با هولوگرام انجام می پذیرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، گرشاسب گرشاسبی مدیر حراست شهرداری بندر بوشهر، گفت: در راستای ایجاد امنیت و سلامت اداری و شفاف سازی و البته جلوگیری از بروز هرگونه تخلف یا جعل نامه های اداری و همچنین فعالیت  کارچاق کن ها، با تاکید دکتر امیری شهردار محترم و پیگیری های انجام گرفته توسط این حراست، مکاتبات حوزه شهرسازی بصورت رمزدار و با هولوگرام انجام می پذیرد.

گرشاسبی، نقش امنیت و سلامت اداری را در نظام اداری کشور بسیار مهم و تعیین کننده عنوان کرد و افزود: بی توجهی به خواسته های عمومی و فساد در نظام اداری عامل شکست سازمانها می باشد و اصلاح نظام اداری بعنوان یکی از اقدامات اساسی جهت تحول و توسعه امور محسوب می شود. از این رو در جهت شفاف سازی وکاهش فساد اداری و ایجاد سلامت اداری، مکاتبات حوزه شهرسازی بصورت رمزدار و با هولوگرام انجام می پذیرد. 

ایشان تصریح کرد: با توجه به گسترش روزافزون جمعیت و لزوم استفاده از تکنولوژی های جدید به منظور بالابردن امنیت و آرامش شهروندان از طریق کنترل و نظارت مستمر،  سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر در حال اجرای پروژه نصب دوربین های مدار بسته (جهت پایش تصویری) در سطح شهر می باشد. 

گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: در نصب و راه اندازی این دوربین ها نظرات کارشناسی مقامات انتظامی، راهور و مسئولان امنیتی لحاظ شده است که می تواند به افزایش نظم عمومی و امنیت شهروندان و همچنین کاهش ترافیک، کمک شایانی نماید.

۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۲۰۳
کد خبر : ۱,۳۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید