به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: سامانه 137 شهرداری در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شهروندان بوده و شنونده انتقادها ، پیشنهادها، شکایات و موضوعاتی که در سطح شهر و در ارتباط با شهرداری است می باشد. مهدی عالی پور با تاکید بر اینکه در حوزه شهروندی، توجه به نظارت همگانی و بهره گیری از سامانه 137 در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است، تصریح کرد: از طریق این سامانه، درخواست ها و مطالبات شهری شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دریافت و پس از اولویت بندی، انتظارات به جای شهروندان پیگیری و انجام خواهد شد. به همین منظور و در راستای حفظ و ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی در قالب پایگاه مردمی و همچنین ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 10 صبح، سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر، پاسخگوی تماس شهروندان محترم با این سامانه می باشد.