پیام دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر به مناسبت هفته قوه قضاییه

پیام دکتر سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر به مناسبت هفته قوه قضاییه
در آستانه ی هفته اول تیر ماه که مزین به پاسداشت هفته ی قوه ی قضاییه گردیده ، یاد و خاطره ی شهید والا مقام آیت الله دکتر بهشتی ، شهید اندیشه و بنیانگذار دستگاه قضای نظام جمهوری اسلامی ایران و هفتاد و دو تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی را گرامی می داریم .
ثبات و اقتدار دستگاه قضایی کشور عاملی مهم در ایجاد عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی بویژه حقوق شهروندی افراد در نظام اسلامی است که لازمه ی آن اجرای قانون ، بسط عدل و رفعت اسلامی و کرامت انسانی می باشد .
اجرای عدالت و تامین امنیت و دفاع از حق آزادی های مشروع از چنان اهمیتی برخوردار است که می باید آن را معیار مدنیت و اسلامیت نظام و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه ی قوام و دوام جامعه ی مبتنی بر مردم سالاری دینی و اسلامی قلمداد نمود .
سعی و مجاهدت در احقاق حقوق مظلومان و گسترش عدالت و دفاع از آزادی های مشروع شهروندان ، تلاشی الهی است که نشان از ذات و صفات  احدیت به عنوان منتهی و بزرگترین دادگر ابدی و ازلی دارد .
اینجانب ضمن تقدیر از همکارهای سازنده ی دستگاه قضایی با مجموعه ی مدیریت شهری فرا رسیدن هفته ی قوه ی قضاییه را به همه ی خدمتگزاران و مسئولان معزز و معظم قضایی استان بوشهر تبریک عرض نموده و سرفرازی این عزیزان در خدمت به مردم و عدالت گستری و عزت دستگاه قضایی را از خداوند منان مسئلت می نمایم   .

سید نورالدین امیری
شهردار بندر بوشهر
۱ تیر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۶۲۵
کد خبر : ۱,۳۸۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید