شهردار بندر بوشهر : خبرخوش به اهالی محله باغ زهرا

شهردار بندر بوشهر : خبرخوش به اهالی محله باغ زهرا
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، نشستی در خصوص مطالبه اهالی کوی باغ زهرا برگزار شد .
 

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، با حضور ابوذر دهدار رئیس و مهرزاد آسایش و طاهره شمشیری اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوشهر، سید نورالدین امیری شهردار و غلامحسین حسینی سرپرست محترم اداره کل آموزش و پرورش استان، نشستی در خصوص مطالبه اهالی کوی باغ زهرا برگزار شد .

امیری شهردار بندر بوشهر در مورد خواسته اهالی این منطقه در خصوص تبدیل زمین بلاتکلیف آموزشی جنب مسجد کوی باغ زهرا به زمین چمن مصنوعی با توجه به اینکه کاربری آن آموزشی است، اظهار کرد:  با حضور دهدار رئیس و برخی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان موضوع بررسی و مقرر گردید در خصوص واگذاری زمین به شهرداری و همچنین زمینی با کاربری آموزشی در مکانی دیگر به آموزش و پرورش اقدام لازم انجام گرفته تا شاهد اجرایی شدن خواسته اهالی این محله باشیم. 
امیری در ادامه با اشاره به  ایجاد فضای مفرح و ورزشی در جهت ترویج فرهنگ ورزش، تصریح کرد:  احداث مکانهای ورزشی جهت استفاده رایگان شهروندان و فراهم نمودن محیطی جذاب در کنار این فضا جهت استفاده اقشار مختلف در سنین متفاوت را از جمله اقدامات  مهم شهرداری بندر بوشهر در زمینه  توسعه  امور فرهنگی اجتماعی ورزشی دانست. وی یادآور شد: وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود و در این راستا، مدیریت شهری تلاش دارد تا با ایجاد امکانات لازم، شهروندان با کمترین هزینه، از محیطی مفرح و با نشاط بهره مند شوند.

محله باغ زهرا
۴ تیر ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰
تعداد بازدید : ۲,۶۶۴
کد خبر : ۱,۴۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید