برگزاری جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر

برگزاری جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر
جلسه شورای اداری با حضور دکتر سیدنورالدین امیری شهردار، معاونین، مشاورین، مدیران مناطق، رؤسای سازمانهای تابعه و سایر مدیران شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

 به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جلسه شورای اداری با حضور دکتر سیدنورالدین امیری شهردار، معاونین، مشاورین، مدیران مناطق، رؤسای سازمانهای تابعه و سایر مدیران شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
وحید بارگاهی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندر بوشهر، بر لزوم برنامه ریزی در راستای دستیابی به منابع درآمدی پایدار و همچنین صرفه جویی در هزینه های جاری و سوق دادن اعتبارات به سمت پروژه های عمرانی تاکید کرد. 
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر نیز  بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی لازم، نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع  تاکید کرد و افزود: علیرغم مشکلات و موانع مالی، مدیریت شهری کماکان و با جدیت طرح ها و پروژه های در دست اقدام را با همدلی و همراهی مجموعه شهرداری و شورای محترم اسلامی شهر بوشهر در راستای توسعه همه جانبه شهر پیش خواهد برد. 
امیری با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری، برایجاد و دستیابی به منابع جدید درآمدی به شکل پایدار و همچنین برنامه ریزی در جهت دستیابی و تحقق درآمدهای معوقه و قانونی شهرداری از سایر دستگاه ها، صنوف و بخشهای مختلف تاکید کرد واظهار داشت: مدیران مناطق دوگانه شهرداری در چارچوب و حیطه وظایف قانونی با تلاش و جدیت بیشتر نسبت به انجام امور محوله اهتمام بیشتری داشته باشند و به نوعی با تقسیم وظایف و عهده دار شدن مسئولیت در سرعت بخشیدن و پیشبرد اهداف سازمانی، یاری رسان مجموعه مدیریت شهری باشند.  شهردار بندر بوشهر همچنین پاکدستی را یکی از شاخص های مهم در انتخاب مدیران توانمند عنوان نمود. 
بدیهی است در ادامه این جلسه هریک از معاونین و مدیران به بیان دیدگاه ها و همچنین رفع موانع کاری پیرامون مسائل حوزه خود پرداختند که در پایان و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطرح شده ، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
شایان ذکر است در پایان این جلسه از همکاران: آقای خسرو چاهی بخش و خانم مریم شعاری با اهدا لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.


شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
شورای اداری
۶ تیر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۶۵۱
کد خبر : ۱,۴۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید