نشست هم اندیشی بررسی وضعیت اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر

نشست هم اندیشی بررسی وضعیت اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ،به منظور بررسی و برنامه ریزی خطوط پایانه ها و سیستم اتوبوسرانی و در راستای ارتقای سیستم حمل و نقل درون شهری، جلسه ای با حضور سیدنورالدین امیری شهردار، سرکارخانم طاهره شمشیری عضو محترم شورای اسلامی شهر، نصرالله سلطانی معاون فنی و عمرانی شهرداری ، مدیران مناطق 1 و 2 شهرداری، مدیر سازمان حمل ونقل بار و مسافر، مدیر حمل و نقل و ترافیک و دکتر کبگانی استاد دانشگاه خلیج فارس و مشاور حمل و نقل و ترافیک شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری برگزار گردید. 
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر به اهمیت و نقش ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس های این سازمان در جابجایی شهروندان اشاره کرد و افزود: لازم است تا با برنامه ریزی لازم، نسبت به توسعه کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان گامهای موثرتری برداریم.
امیری در ادامه بر لزوم اصلاح و رفع مشکلات سیستم اتوبوسرانی و همچنین سرویس دهی به موقع و منظم و بدون تاخیر اتوبوس های شهری تاکید کرد . 
دکتر کبگانی که به عنوان مشاور در این جلسه حضور داشت با تشریح لزوم برنامه ریزی دقیق و جامع علمی و نقش موثر آن در ارتقای بهبود عملکرد سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی و تقویت اتوبوسرانی و تجهیز انبار لوازم یدکی در جهت تعمیر و راه اندازی اتوبوس ها سخنانی ایراد نمود .
بدیهی است عبدالله کردگار رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نیز درخصوص وضعیت سیستم و مشکلات موجود این سازمان توضیحاتی را ارائه کرد.

بررسی وضعیت اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر
۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۷۷۵
کد خبر : ۱,۴۱۱

نظرات بینندگان

محمد فولادی
0
0
0

چرا خطوط راه نمیداذین ما باید چقدر کرایه تاکسی بدیم مگه درآمد چقدر دو ملیون همش میشه خرج کرایه ماشین

محمد فولادی
0
0
0

خسته شدیم از بس کرایه دادیم


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید