پارک لیان بوشهر ظرفیت جدید گردشگری بندر زیبای بوشهر

پارک لیان بوشهر ظرفیت جدید گردشگری بندر زیبای بوشهر
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد .
 
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر پارک لیان بوشهر را به عنوان ظرفیت جدید گردشگری و تفریحی در بندر زیبای بوشهر عنوان کرد. 

سیدنورالدین امیری با اشاره به اینکه خوشبختانه استان و شهر بوشهر دارای ساحلی زیبا و منحصربفرد می باشد ، تصریح کرد : این ظرفیت خدادادی سبب شده تا قابلیتهای سرمایه گذاری ویژه ای برای بندر زیبای بوشهر فراهم گردد.

وی افزود: با توجه به رویکرد مجموعه مدیریت شهری در خصوص توزیع مناسب و عدالت محور امکانات در سطح شهر بوشهر و همچنین توجه به محلات جنوبی و ایجاد توسعه متوازن و توانمند سازی محلات کمتر برخوردار، اجرای فاز اول پروژه پارک لیان عملیاتی شده است. 
امیری تصریح کرد: فاز اول این پروژه با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال از محل دارایی های سرمایه ای می باشد و مشاور طراحی و نظارت (شرکت مهندسین مشاور نقش پایدار) و پیمانکار (شرکت نو پرور) که در مدت 4 ماه به بهره برداری خواهد رسید .  
امیری در پایان خاطرنشان کرد: این پارک به عنوان ظرفیت جدید گردشگری ساحلی با ایجاد محیطی شاد و مفرح در شهر بوشهر محسوب می شود که مردم و شهروندان عزیز می توانند برای گردش و تفریح به ویژه استفاده از دریا و قابلیت های آن بهره مند شوند .
بدیهی است در این پروژه خاکبرداری به حجم 4512مترمکعب، خاکریزی به حجم 2807مترمکعب ، محوطه سازی به مساحت 1875مترمربع ، دیوارکشی به مساحت 1142مترمربع، اجرای فضای سبز به مساحت 4369مترمربع، احداث 8 چشمه سرویس بهداشتی 146مترمربع، بتن ریزی به حجم 32/834مترمکعب، اجرای 2621متر طول سنگ جدول، نصب نیمکت و سطل زباله و آلاچیق، انجام می پذیرد.

 


پارک گردشگری لیان
پارک گردشگری لیان
پارک گردشگری لیان

۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۶,۴۶۳
کد خبر : ۱,۴۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید