نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با شورایاران محلات جنوبی برگزار شد

نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با شورایاران محلات جنوبی برگزار شد
نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با شورایاران محلات جنوبی در خصوص رفع مسائل و مشکلات این محلات در سالن اجتماعات شهرداری بندر بوشهر برگزار شد .
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر نشست هم اندیشی شورایاران محلات جنوبی با حضور سیدنورالدین امیری شهردار و معاونان و مدیران مرتبط و شورایاران محلات جنوبی  در سالن اجتماعات شهرداری در خصوص رفع مسائل و مشکلات این محلات، برگزار گردید . 
در ابتدای این نشست صمیمی  شورایاران ضمن تقدیر از  اقداماتی که تاکنون در شهر بوشهر و به ویژه در محلات جنوبی  انجام گرفته، به بیان مسائل  پیرامون محله خود پرداختند و درخواست هایی را اعلام  نمودند.
عمده ترین موارد مطالبه شده توسط شورایاران محلات جنوبی از مجموعه مدیریت شهری عبارت بود از:  عملیاتی شدن پروژه گذر سرتل به نیروگاه اتمی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، آسفالت کوچه ها، نامگذاری کوچه ها، ساماندهی و دفع آبهای سطحی، کمبود مخازن زباله، جمع آوری سگهای بلاصاحب، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و ایجاد سرعتکاه، تکمیل پارک باغ بهزاد، ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه ها  بخصوص در مورد  حفاری و ترمیم  آسفالت آن.
در ادامه امیری شهرداربندر بوشهر  به نقش و مشارکت سازنده شورایاران بعنوان بازو های پرتوان شورای  اسلامی شهر  و شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: شورایاران با اشراف و تعامل متقابل و  سازنده ، مشکلات و معضلات محلات خود و نیز چالش ها و کمبود های فرا روی مدیریت شهری در راستای تحقق خواسته های به حق شهروندان با تلاش های شبانه روزی قدم برداشته و همواره در جهت نیل به اهداف و رفع موانع پیرامونی نقش خوبی ایفاء کرده اند.

ایشان  حضور فعالانه و مشارکت همه جانبۀ شورایاران را در امر توسعه و پیشرفت و شکوفایی روح و کالبد شهر ستود و ابراز داشت: از ابتدای حضورم در شهرداری، کار را با بازدید میدانی از محلات جنوبی شهر شروع نمودم تا با همت و همراهی شورایاران و مجموعۀ مدیریت شهری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش و جبران عقب ماندگی های محلات کمتر برخوردار باشیم.
امیری با اشاره به اینکه  با رایزنی و تعامل با استاندار محترم به دنبال جذب منابع جهت اجرای پروژه های عمرانی با اولویت محلات جنوبی و کمتر برخوردار شهر بوشهر هستیم  از حمایتهای استاندار  تشکر نمود.
شهردار بوشهر از ابلاغ و اجرای طرح تفصیلی جدید محلات جنوبی به عنوان یکی دیگر از خواسته های به حق ساکنین این مناطق نام برد و ابراز امیدواری کرد که اهالی ساکن در این محدوده با مراجعه به شهرداری نسبت به پیگیری و انجام امور مربوط به ملک خود اقدام مقتضی را بعمل آورند. وی در ادامه  از احداث فرهنگسراها در محلات جنوبی خبر داد و اظهار امیدواری کرد این مهم نیز در راستای تحقق خواسته های  ساکنین محلات جنوبی انجام شده و پروژه به مناقصه گذاشته شده است. 
ایشان از اجرای پروژه های  تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری، پارک لیان، گذر سرتل به نیروگاه، احداث فرهنگسرای محلات به عنوان پروژه های شاخص عمرانی در سال ۹۸ نام برد .
۵ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۵۰
تعداد بازدید : ۲,۱۷۴
کد خبر : ۱,۴۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید