اولین نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با روابط عمومی های شهرداری مرکزی، مناطق یک و دو و سازمان‌های تابعه

اولین نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با روابط عمومی های شهرداری مرکزی، مناطق یک و دو و سازمان‌های تابعه
اولین نشست هم اندیشی دکتر امیری شهردار بندر بوشهر با مسئولین و کارشناسان حوزه روابط عمومی های شهرداری مرکزی و مناطق یک و دو و سازمان‌های تابعه شهرداری در سالن همایش های شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید.
   
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، اولین نشست هم اندیشی دکتر امیری شهردار بندر بوشهر با مسئولین و کارشناسان حوزه روابط عمومی های شهرداری مرکزی و مناطق یک و دو و سازمان‌های تابعه شهرداری در سالن همایش های شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید.
در آغاز این نشست ایرج حسین پور سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بر نقش و جایگاه روابط عمومی در ساختار تشکیلاتی مجموعه مدیریت شهری به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین بخش‌های مختلف شهرداری یاد کرد و ارتباط موثر و همسوئی با اصحاب رسانه را در جهت انعکاس اخبار و رویدادهای مهم مجموعه شهرداری از فعالیتهای حوزه روابط عمومی شهرداری مرکزی برشمرد. وی تصریح کرد برای ارتقاء سطح علمی  روابط عمومی‌های شهرداری مرکزی و مناطق ۱ و ۲ و سازمانهای تابعه در سال جاری عناوین دوره های آموزشی تخصصی را به واحد آموزش حوزه برنامه‌ریزی و توسعه پیشنهاد داده ایم که امیدواریم پس از تصویب و اخذ مجوز، این دوره‌ها به زودی برگزار گردد حسین پور، ایجاد زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در مجموعه مدیریت شهری، تقویت رویه و انسجام بخشی به فعالیتهای روابط عمومی و فراهم کردن بستر لازم جهت تخصصی و حرفه‌ای شدن روابط عمومی ها را با تأکید بر فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اولویت های حوزه روابط عمومی شهرداری مرکزی دانست.
در ادامه این نشست دکتر سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با اشاره به تاثیرگذاری کار گروهی و تیمی در هرچه بهتر شدن روند کارها افزودند: عملکرد روابط عمومی باید به گونه ای باشد که باعث پیشرفت اهداف تعریف شده قرار گیرد و ارتباط موثری با جامعه هدف بر قرار کند.
وی یادآور گردیدند، کارکنان روابط عمومی باید جایگاه واقعی خود را بدانند و همانگونه که از آنان انتظار همکاری می‌رود، می بایست اخبار فعالیت ها و رویدادهای مثبت جاری گستره شهر را با رویکرد چالشی ، به گونه‌ای به تصویر بکشند که برای شهروندان گرامی، جذابیت و پیامدهای روشن در بر داشته باشد.
شهردار بندر بوشهر روابط عمومی ها را پل ارتباطی بین مردم و دستگاه و آیینه شفافی عنوان کرد که به انعکاس مثبت و منطقی فعالیت های سازمان های مختلف به بیرون مشغول اند. دکتر امیری ارتباط با مخاطبان و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات آنان و بازتاب این موارد به مدیران و بخشهای مورد نیاز را بخشی از وظایف روابط عمومی ذکر کرد و با تأکید بر پایه این دو وظیفه خاطرنشان نمود، می توان محور فعالیت روابط عمومی را تولید فکر و اثرگذاری بر فضای فکری جامعه تلقی کرد. اما فرآیند اثرگذاری موثر و تحولات فکری جامعه و نیز انعکاس دیدگاه های مخاطبان به درون سازمان‌ها از ابزارهای متفاوتی برخوردارند که بخش قابل توجهی از این ابزارها به صورت مرسوم و معمول از سوی روابط عمومی به کار گرفته می شود. امیری در خاتمه افزودند آنچه که به موفقیت روابط عمومی در ایفای وظایفش کمک شایانی می‌کند، استفاده از نوآوریها و ابتکاراتی است که آن بخش جدا نشدنی از کارکرد روابط عمومی محسوب می‌شود.
در پایان جمع حاضر، به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌ها و بررسی مشکلات پیرامونی حوزه کاری خود پرداختند و مقرر شد در راستای تقویت و انسجام بخشی امور مربوطه، چنین نشست هایی هر چند وقت یکبار به سرپرستی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکزی برگزار گردد.

نشست روابط عمومی


نشست روابط عمومی
نشست روابط عمومی
۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۱۷۳
کد خبر : ۱,۴۴۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید