برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی ویژه پاکبانان و حوزه های اجرایی سازمان مدیریت پسماند

برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی ویژه پاکبانان و حوزه های اجرایی سازمان مدیریت پسماند
کارگاهی با هدف آموزش مسائل ایمنی و بهداشتی برای پاکبانان و کارکنان اجرایی سازمان مدیریت پسماند با حضور مدیریت این سازمان و معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر در محل سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار گردید.


به گزارش واحد روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، کارگاهی با هدف آموزش مسائل ایمنی و بهداشتی برای پاکبانان و کارکنان اجرایی سازمان مدیریت پسماند با حضور مدیریت این سازمان و معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر در محل سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار گردید.در این کارگاه آموزشی یک روزه مباحث آموزشی به شرح ذیل توسط مدرسین مختلف تدریس گردید:
1- مسایل ایمنی و ارگونومی کار
۲_ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی
۳_ راههای پیشگیری از بیماری ایدز و هپاتیت
۴_ پسماند عفونی
۵- مضرات استفاده از سیگار و دخانیات
در پایان از مسئولین اجرایی سازمان و تعدادی از پاکبانان  به پاس خدمات بی وقفه و خالصانه شان برای شهر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
مهندس واعظی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر در این دوره ی آموزشی ضمن تقدیر از خدمات پاکبانان برگزاری این قبیل نشست های آموزشی را در جهت ارتقا دانش و سطح آگاهی پاکبانان در خصوص مسائل بهداشتی و حفظ سلامت خود و خانواده هایشان بسیار ارزشمند و ضروری خواندند. و از توجه مدیریت سازمان پسماند به برگزاری دوره های آموزشی در جهت بهبود کیفیت خدمات و دانش لازم در اجرای بهتر کارها تشکر نمودند.

 رسانه جدید

 

کارگاه

 کارگاه
کارگاه
کارگاه

۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۷:۳۵
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۸
کد خبر : ۱۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید