بازگشایی گذر در خیابان یادگار امام بوشهر

بازگشایی گذر در خیابان یادگار امام بوشهر
ملک واقع در خیابان یادگار امام کوچه مهتاب یک(فرعی دوم سمت چپ)؛پس از تملک توسط اداره املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر تخریب و گذر موجود بازگشایی شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر؛سرپرست اداره املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر؛ اظهار داشت: عملیات تخریب و بازگشایی گذر واقع در خیابان یادگار امام کوچه مهتاب یک پس از سیر مراحل قانونی توسط اداره املاک و مستغلات شهرداری بندر بوشهر تملک گردید و عملیات تخریب و بازگشایی بلافاصله انجام و مسیر یادشده از حالت نفررو خارج و امکان تردد به صورت سواره برای عموم شهروندان میسر گردید. 

محمدحسین آریا معابر استاندارد را از نیازهای اولیه شهر جهت ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان عنوان کرد و افزود: معابر استاندارد از نیازهای اولیه شهر جهت ارائه خدمات بهینه به عموم شهروندان است و مدیریت شهری در تلاش است در راستای روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت های شهری و البته تعامل و همکاری مالکین در اجرای فرآیند تملک و عملیات بازگشایی، گامهای مفید و مؤثری بردارد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ملک واقع در کوچه مهتاب یک خیابان یادگار امام به مساحت 120 مترمربع با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط شهرداری بندر بوشهر از مالک آن خریداری گردید و بلافاصله عملیات بازگشایی معبر انجام گرفت. 

آریا در پایان  لزوم بازگشایی و تعریض گذرها و معابر شهری را به منظور خدمات رسانی بهتر و آسان نمودن تردد شهروندان مورد تأکید قرار داد و گفت: خدمات رسانی بهتر به ویژه در بخش های آتشنشانی و خدمات شهری از دیگر مزیت های بازگشایی و تعریض گذرها است و امیدواریم بتوانیم با همکاری شهروندان محترم نسبت به بازگشایی سایر مسیرهای موجود در سطح شهر اقدام نماییم.

 

املاک

املاک

املاک

۲۹ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۲۸
تعداد بازدید : ۲,۵۰۶
کد خبر : ۱,۷۳۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید