شهردار بندر بوشهر: مدیریت شهری از طرح های توسعه گردشگری دریایی استقبال می کند

شهردار بندر بوشهر: مدیریت شهری از طرح های توسعه گردشگری دریایی استقبال می کند
صبح امروز با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل سازمان بنادر و کشتیرانی استان بوشهر و هیأت همراه و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری بندر بوشهر، جلسه بررسی طرح پیشنهادی توسعه گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر،صبح امروز با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل سازمان بنادر و کشتیرانی استان بوشهر و هیأت همراه و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری بندر بوشهر، جلسه بررسی طرح پیشنهادی توسعه گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
سیاوش ارجمندزاده در خصوص ارائه طرح پیشنهادی سازمان بنادر و دریانوردی بابت احداث اسکله تفریحی جهت ایمنی و سهولت در دسترسی و استفاده از قایقهای تفریحی در شهر بوشهر، اظهار داشت: تمامی مطالعات لازم در این زمینه از طریق مشاور انجام شده و در صورت استقبال مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر، این آمادگی وجود دارد تا در صورت موافقت و تصویب شورا ، طرح عملیاتی گردد. 
ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز ضمن قدردانی از پیشنهاد خوب و ارزنده سازمان بنادر و کشتیرانی بوشهر ابراز امیدواری نمود که این طرح طی لایحه ای به شورا ارسال شود تا پس از تصویب توسط شورانشینان شاهد اجرایی شدن آن باشیم.
سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر نیز با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری از طرح های مربوط به توسعه گردشگری دریایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی که به این موضوع ورود می کنند به گرمی استقبال و حمایت می کند، تصریح کرد: بندر زیبای بوشهر همه ساله و به دلیل داشتن مردمانی خون گرم و مهمان نواز و همچنین آب و هوایی مطلوب به ویژه در ایام پایانی سال و عید نوروز به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور مطرح بوده که به نوبه خود از جناب آقای ارجمندزاده مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی بوشهر که در این زمینه ورود کرده اند قدردانی می کنم. 
امیری با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای همکاری و مشارکت در بخش توسعه گردشگری دریایی و استقبال از طرح های خلاقانه توسعه گردشگری، خاطرنشان کرد: بندر زیبای بوشهر ظرفیت های فراوانی جهت توسعه گردشگری دریایی دارد که می شود با ایجاد زیرساخت های مناسب و تسهیل در روند سرمایه گذاری جهت ترغیب سرمایه گذاران، خدمات ارزنده و قابل توجهی را به عموم هموطنان و حتی گردشگران خارجی ارائه نمود. 
گفتنی است در این نشست 2 ساعته، حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند ضمن اینکه مقرر شد در صورت تصویب این طرح توسط شورای اسلامی شهر بوشهر، جلسه ای در دفتر معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری بوشهر با حضور تمامی دستگاههای مرتبط جهت صدور مجوزهای لازم در راستای اجرای سریع این طرح، برگزار شود.


توسعه گردشگری دریایی
توسعه گردشگری دریایی
توسعه گردشگری دریایی
توسعه گردشگری دریایی
توسعه گردشگری دریایی
توسعه گردشگری دریایی
۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۲۰۰
کد خبر : ۱,۷۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید