تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز و جمع آوری دیوارچینی های صورت گرفته در محدوده جنوب شرقی کوی سرتل (محدوه ایستگاه رادار شهید ستاری و همچنین اراضی واقع در حریم نیروگاه اتمی)

تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز  و جمع آوری دیوارچینی های صورت گرفته در محدوده  جنوب شرقی کوی سرتل (محدوه ایستگاه رادار شهید ستاری و همچنین اراضی واقع در حریم نیروگاه اتمی)
این ساخت و سازها در قالب دیوار چینی و تفکیک غیر مجاز در کاربری مغایر بوده که عملیات تخریب آنها پس از طی فرآیند قانونی توسط اداره کنترل و نظارت به انجام رسید.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو  این ساخت و سازها در قالب دیوار چینی و تفکیک غیر مجاز در کاربری مغایر بوده که عملیات تخریب آنها پس از طی فرآیند قانونی  توسط اداره کنترل و نظارت  به انجام رسید. 
این اقدام صورت  گرفته در راستای حفظ منافع عمومی بوده که این مهم   حسب دستور مقامات قضایی و در حضور مامورین نیروی انتظامی به انجام رسید.
از شهروندان گرامی تقاضا می شود در خصوص ساخت و ساز ، با توجه به فراهم نمودن مسیرهای قانونی جهت صدور مجوزات احداث بنا و دیوارکشی در کاربری های مربوطه و همچنین اعمال تخفیفات عوارض،از مسیر قانونی و طی فرآیند اداری اقدام نمایند.

 

تخریب

۲ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۳۵۳
کد خبر : ۱,۷۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید