واعظی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر: دستفروشان نوار ساحلی ساماندهی می شوند

واعظی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر: دستفروشان نوار ساحلی ساماندهی می شوند
در حاشیه بازدید میدانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری به همراه شهرداران مناطق یک و دو در خصوص مکان های اسکان و ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی داشتند.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر در حاشیه بازدید میدانی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری به همراه شهرداران مناطق یک و  دو در خصوص مکان های اسکان و ساماندهی دستفروشان نوار ساحلی داشتند. واعظی در گفت و گو با خبر نگار این واحد با اشاره به طرح جمع آوری دستفروشان نوار ساحلی که از مطالبات عمومی شهروندان، بازاریان و دستگاه های نظارتی و حاکمیتی بود بر طرح ساماندهی آن ها تاکید نمودند.
 ایشان در خصوص این طرح اظهار داشتند که با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم حذف پدیده ی دستفروشی در شهرها لازم است که این موضوع از یک تهدید اجتماعی که سبب مشکلات اجتماعی و بهداشتی و از سوی دیگر زشتی چهره ی شهر به ویژه در نوار ساحلی که مکانی تفریحی و گردشگری است می شود تبدیل به یک فرصت تفریحی و جاذب در امر گردشگری در نوار ساحلی و ایجاد روح نشاط و زندگی شبانه در ساحل شود. در همین خصوص مکان هایی واجد شرایط ایمنی و بهداشتی جهت احداث بازارچه های کوچک و استقرار دستفروشان در قالب کاروان های سیار و یا دائمی طراحی و در نظر گرفته خواهد شد و تحت شرایط نظارتی شهرداری و دیگر دستگاهای مربوطه در اختیار دستفروشان به شکل محدود قرار خواهد گرفت.

 


دست فروشان
دست فروشان
دست فروشان

 

 

۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۰۲
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۰۴۳
کد خبر : ۱۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید