سومین جلسۀ ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر بوشهر

سومین جلسۀ ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر بوشهر
سومین جلسۀ ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر بوشهر به ریاست معاونت خدمات شهری و اجرایی برگزار گردید

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر سومین جلسۀ ستادی مدیریت بحران شهرداری با حضور کار گروه ها و مدیران بخش های ذیربط در سالن همایش های شهرداری برگزار گردید. در این جلسه که با هدف بررسی مصوبات قبلی ستاد مذکور برگزار گردید هر کدام از کار گروه ها به تفکیک در خصوص وظایف محوله به تفصیل سخنان مبسوطی ایراد فرمودند، در ادامه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارها و فرایند پیش روی ، تصمیمات مشروحۀ ذیل اتخاذ گردید: 

1.  مقرر گردید در بودجۀ سال 1398 خرید ماشین آلات لوژستیک مورد نیاز ستاد مدیریت بحران پیشبینی گردد.

2.   مقرر گردید واحد کار پردازی نسبت به پیگیری و خرید عاجل یک دستگاه بیل مکانیکی اقدام مقتضی را معمول نماید.

3.  با عنایت به سرقت درب های فلزی منهولها و دریچه های کانال های دفع آب های سطحی مقرر گردید نسبت به پیگیری و خرید و نصب درب ها و دریچه های از نوع کامپوزیت اقدام مقتضی بعمل آید.

4.  مقرر گردید مطالعات جایگزینی استفاده از انرژی های نو در دستور کار قرار گیرد.

5.  مقرر گردید کار گروه اطلاع رسانی ( مدیریت ارتباطات و امور بین الملل) ستاد نسبت به تهیۀ پاورپوینت عکس ها و فیلم های مرتبط با مصوبات قبلی ستاد مدیریت بحران و نیز مصوبات آتی ستاد و امکانات ستاد مدیریت بحران اقدام نماید. 

6.  مقرر گردید در راستای هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استانداری هر کدام از کار گروه ها و سازمان های مرتبط با ستاد نسبت به تیهۀ لیست خودروهای تحویلی و اسامی رانندگان آنها (با کد مخصوص) جهت ارسال به ستاد مدیریت بحران استانداری اقدام نمایند.

7.  مقرر گردید شهرداری بافت فرهنگی ، تاریخی بوشهر نسبت به اعلام لیست ساختمان های در حال تخریب بافت و راهکارهای رفع خطر احتمالی اقدام مؤثر و جدی بعمل آورد.

ستاد بحران
ستاد بحران

۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۱۵
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۸۶۲
کد خبر : ۱۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید