هشدار جدی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر

هشدار جدی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر
 
 
زیاده روی در استفاده از ضد عفونی کننده های اشتعال‌زا و ترکیب مواد شیمیایی که مولد گاز سمی است، در این شرایط حساس، ایمنی و سلامت خانواده ها را به مخاطره می اندازد.
 
لطفا به هنگام ضد عفونی به این نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشید: 
 
۱‌- حین ضد عفونی مکان‌های سرپوشیده مانند منازل و خودروها مراقب تجمع گازهای اشتعال زا باشید(حتی المقدور درب ها به مدت کافی باز باشد)
 
۲- از ترکیب الکل و محلول های مرسوم ضدعفونی کننده که از واکنش شیمیایی آنها مطلع نیستید جداً پرهیز کنید (گازهای متصاعد شده از ترکیبات مذکور، بسیار سمی و خطرناک هستند)
 
۳- زمانی که از الکل استفاده میکنید دقیقا شرایطی همانند نشت گاز و تبخیر بنزین در فضای بسته را متصور شوید و نکات پیشگیری از خطرهای احتمالی را مد نظر قرار دهید.
 
۴- به دلیل نزدیک شدن به فصل گرما به هیچ عنوان اسپری های خوشبو کننده و مواد ضدعفونی کننده ی اشتعالزا را در خودروها قرار ندهید. 
 
۵- از هر موادی که جهت گندزدایی استفاده میکنید ابتدا نحوه ی صحیح و مقدار مصرف را از منابع آگاه استعلام نمایید و سلامت خانواده را با خطرات جدی مواجه ننمایید.
 
۶- مواد ضدعفونی کننده را به میزان مصرف متعارف تهیه نمایید و از انبار کردن بیش از حد مواد خطر آفرین در محیط منزل بپرهیز نمایید.
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۰۶۴
کد خبر : ۱,۸۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید