نشست بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی در سطح شهر با حضور شهردار و معاون عمرانی و کارشناسان و شهرداران و معاونین مناطق 1 و 2

نشست بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی در سطح شهر با حضور شهردار و معاون عمرانی و  کارشناسان و شهرداران و معاونین مناطق 1 و 2
جلسه معاونت فنی و عمرانی به دستور شهردار محترم هر دوهفته یکبار در خصوص گزارش کار مدیران و کارشناسان مربوطه در پیشرفت طرح های عمرانی در سطح شهر و بهبود کیفیت در پروژه ها و مشکلات موجود در پروژه ها با حضور شهردار برگزار گردید.

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، جلسه معاونت فنی و عمرانی به دستور شهردار محترم هر دوهفته یکبار در خصوص گزارش کار مدیران و کارشناسان مربوطه در پیشرفت طرح های عمرانی در سطح شهر و بهبود کیفیت در پروژه ها و مشکلات موجود در پروژه ها با حضور شهردار برگزار گردید.

در همین خصوص شهرداری منطقه دو از وضعیت پروژه های اجرا و پیاده سازی فضای سبز گزارشاتی مبنی بر پیشرفت فیزیکی پروژه ها بیان داشتند.

و همچنین طی گزارشی که مهندس دیری زاده دادند ، در رابطه با اصلاح ترافیکی درتقاطع های صدف، انتظام،خیبر و ریشهر و امامزاده با پیشرفت فیزیکی خوبی همراه بوده و در صورت جابجایی تیر های برق در صدف و انتظام و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی تا کمتر از یکماه دیگر به اتمام میرسد، برنامه نصب و تعویض استوانه های ترافیکی و تابلوهای سطح شهر و حومه آغاز شده که ان شاءالله تا دو ماه آینده به اتمام میرسد.

در ادامه مهندس پیشین زاده گزارشاتی در خصوص پروژه های منطقه دو،  کانالهای دفع آبهای سطحی مهر 42، و مشکلات حاشیه این پروژه ارائه دادند.

در این نشست وضعیت پروژه ی کانال دفع آب های سطحی در منطقه دو و وضعیت پروژه  تکمیل و زیباسازی روگذر آزادی مطرح گردید که مقرر گردید پس از تکمیل طرح های مشاور عملیات اجرایی پروژه های مذکور بلافاصله اجرا گردد. 
دراین نشست پژمان شهردار منطقه دو با تشکر و قدردانی از نگاه خاص شهردار بوشهر در توجه عمرانی به محلات منطقه دو پیشنهادات و مشکلات پروژه های عمرانی در سطح منطقه را شرح دادند.
 در این نشست همچنین در خصوص وضعیت سایر پروژه ها گزارشی به شرح زیر ارایه گردید:
پروژه راستگرد میدان غدیر در حال خاکبرداری بوده که در زمان پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید.
مثلثی جلالی و صلح آباد در مرحله طراحی می باشد.
محوطه اطراف چرخ و فلک در حال طراحی می باشد و تا اول اسفند ماه این طرح آماده خواهد شد .
پایش تصویری آخرین مراحل عملیات اجرایی خود را می گذراند و   تا 22 بهمن این پروژه به اتمام خواهد رسید.
زمین چمن مصنوعی سه راه گمرک آماده ی افتتاح و بهره برداری  تا ۱۰ روز آینده خواهد بود.
پروژه بهسازی و  پارک دره ریشهر تا یک ماه دیگر رو به اتمام می باشد.
پروژه اصلاح هندسی میدان انتظام رو به پایان است .
پروژه اصلاح هندسی سه راه امامزاده و ریشهر در هفته آینده به اتمام خواهد رسید.
عملیات اجرایی پارک معلولین آغاز شده است.
و پروژه سنگ فرش محله دهدشتی و بهبهانی و میدان کوتی پس از اجرای شبکه فاضلاب شهری آماده ی اجرا می باشد.
در این نشست شهردار بوشهر ضمن تشکر از زحمات حوزه ی عمرانی و کارشناسان و ناظرین پروژه ها و گزارشاتی که ارائه گردید بر تسریع بر اتمام پروژه ها تا قبل از نوروز و آماده سازی چهره ی شهر برای این ایام و همچنین نظارت صحیح و فنی و توجه بر کیفیت پروژه ها تاکید نمودند.  ایشان همچنین از شروع رسمی و نمادین عملیات اجرایی ۱۴ پروژه در هفته جاری خبر دادند.

 

عمرانی
عمرانی
۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۴
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۸۹۷
کد خبر : ۱۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید