امضای تفاهم نامه بین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر و سازمان فاوای شهرداری شیراز

امضای تفاهم نامه بین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر و سازمان فاوای شهرداری شیراز
امضای تفاهم نامه انتقال تجربیات و همکاری مشترک در حوزه ی فناوری های نوین در عرصه مدیریت شهری فی مابین سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر و سازمان فاوای شهرداری شیراز
بنا به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری بندر بوشهر، امروز پنج شنبه مورخ 97/09/22 سازمان فاوای شهرداری بندر بوشهر میزبان مدیر عامل و مدیران سازمان فاوای شهرداری شیراز بودند. در همین راستا در نشستی که  با حضور شهردار  بندر بوشهر و مدیر عاملان سازمان فاوا شهرداری  بندر بوشهر و شیراز به اتفاق همکاران برگزار گردید، نسبت به امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه اقدام شد. 
این  نشست که به منظور اشتراک گذاشتن تجربیات موفق بین هر دو شهرداری در زمینه فناوری اطلاعات و زیر ساخت های لازم با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان دو شهر برگزارگردید، در ابتدای آن  چارکی سرپرست سازمان فاوای شهرداری بندر بوشهر به معرفی پیشینه ی تاریخی و ظرفیت های شهر بوشهر و ضرورت های پرداختن به فناوری های نوین در مدیریت شهری پرداختند. 

در ادامه گزارشی از چشم انداز  گذشته و فعالیت های بروز سازمان فاوای شهرداری بندر بوشهر توسط مهندس زربان از مدیران سازمان فاوا ارائه گردید. 
در این نشست حیدری مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری شیراز با استقبال از انعقاد این تفاهم نامه و ظرفیت های همکاری متقابل به ارایه گزارشی از برنامه ها و طرح های اجرا شده در حوزه فناوری در مدیریت هرچه مطلوب تر شهر شیراز پرداختند. 
در پایان امیری شهردار بندر بوشهر با اشاره به اقدامات ارزنده ای که در راستای مدیریت هوشمند شهر بوشهر در دست اقدام و طراحی می باشد، بر لزوم استفاده از فناوری های نوین در مدیریت و کنترل مشکلات شهری از جمله ترافیک شهری تاکید نمودند. ایشان با اشاره به تجربیات موفق شهر شیراز در ایجاد کارت پارک ها انعقاد این تفاهم نامه را حرکتی ارزشمند در استفاده از تجربیات موفق دیگر شهر ها و تبادل اطلاعات دانستند و ابراز امیدواری نمودند با پیگیری این تفاهم نامه گام های مطلوبی در جهت بکارگیری از توان و تجربیات فی مابین در جهت مکانیزه نمودن سیستم مدیریت شهر برداشته شود و به رشد و تعالی سرمایه های انسانی و اجتماعی هر دو شهر منجر گردد.

 

فاوا

 

فاوا


فاوا
فاوا


۲۳ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۳۸
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۸۰۵
کد خبر : ۱۹۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید