غلامرضا کره بندی رئیس آرامستان بوشهر : تعطیلی و محدودیت های آرامستان هنوز پا بر جا می باشد.

غلامرضا کره بندی رئیس آرامستان بوشهر : تعطیلی و محدودیت های آرامستان هنوز پا بر جا می باشد.
تجهیزات و فضاهای آرامستان به صورت روزانه ضدعفونی می گردد .
غلامرضا کره بندی رئیس آرامستان بوشهر ضمن تشکر از شهروندان عزیز به خاطر همکاری آنها در محدودیت‌های مراجعه به آرامستان و همچنین همکاری در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اعلام کرد:
تعطیلی و محدودیت های آرامستان هنوز پابرجا بوده وخواستار رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی جهت مراجعه به آرامستان و تشیع درگذشتگان شد.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر وی در ادامه عنوان نمود رعایت فواصل اجتماعی ٬ استفاده از ماسک و دستکش و شستشو و ضدعفونی دستها و لباس ها از جمله مواردی است که به کنترل شیوع ویروس کرونا کمک شایانی می‌کند.
کره بندی همچنین بر حفظ سلامت پرسنل آرامستان تأکید داشته و تأمین لوازم حفاظتی و آزمایشات دوره ای تست کرونا را از اولویت های مهم کاری دانستند.
وی همچنین با اشاره به اینکه تجهیزات و فضاهای آرامستان به صورت روزانه ضدعفونی می گردد بر سالم‌سازی محیط آرامستان نیز در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید داشتند.
کره بندی از کارکنان زحمتکش آرامستان  به عنوان مدافعان خط اول مبارزه با ویروس کرونا یاد کرده که در خاموشی به فعالیت مشغول هستند‌‌.
وی در پایان بار دیگر از عموم شهروندان خواست جهت حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان از تجمعات در مراسم تشییع و ختم خودداری نموده و از شیوه های مجازی و اینترنتی و پیامکی جهت ابراز همدردی و تسلیت استفاده نمایید.

 


ضد عفونی آرامستان
ضد عفونی آرامستان

۲۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۰
تعداد بازدید : ۱,۸۲۳
کد خبر : ۲,۰۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید