نشست مشترک رئیس و جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار بندر بوشهر

نشست مشترک رئیس و جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار بندر بوشهر
مهندس راویان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به اتفاق جمعی از اعضای آن سازمان با حضور در دفتر امیری شهردار بندر بوشهر با وی دیدار کردند.
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندر بوشهر مهندس راویان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به اتفاق جمعی از اعضای آن سازمان با حضور در دفتر امیری شهردار بندر بوشهر با وی دیدار کردند. در این دیدار صمیمی ابتدا مهندس راویان ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر امیری به سمت شهردار بندر بوشهر با ارائه گزارشی مبسوط از فعالیت های سازمان متبوع خود در حوزۀ نظارت و اجرا بر ساختمان های در حال احداث ، همکاری های فنی مابین مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی را مثبت ارزیابی نموده و بر ادامۀ تعامل و همکاری های مشترک تاکید نمودند.
وی با اشاره به این مطلب که سازمان نظام مهندسی ساختمان آمادگی دارد در زمینه های عمرانی بعنوان بازوی مشورتی یار و یاور شهرداری باشد خواستار تشکیل کارگروه مشترک سازمان نظام مهندسی و شهرداری برای تسریع در روند نظارت عالیه و همه جانبه بر فرایند ساخت و سازها  شد. راویان همچنین اجرایی شدن شناسنامۀ فنی مسکن و تبادل اطلاعات انفورماتیک میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی را در راستای حذف بروکراسی جهت سرعت بخشیدن در روند صدور نقشۀ ابنیه را مورد تأکید قرار داد. سپس دیگر اعضای سازمان مزبور با ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون ضوابط و مقررات فنی و ملی ساخت و ساز هر کدام به تفکیک موضوعاتی را مطرح نمودند.
در پایان دکتر امیری طی سخنانی با اظهار خوشآمدگویی و خرسندی در جمع صمیمی سازمان یاد شده برون سپاری در بخش شهرسازی را از اولویت های در پیش روی مدیریت شهری عنوان کرد. و اظهار نمود هر جا که شهرداری و سازمان نظام مهندسی و ساختمان هماهنگ عمل کرده اند شاهد اتفاق های خوب و قابل قبولی در حوزۀ نظارت و اجراء در سطح شهر بوده ایم . وی همچنین خواستار جلسه ای با حضور خورشیدیان معاونت شهرسازی و معماری و نیز چارکی سرپرست سازمان فاوای شهرداری و مجموعۀ دست اندرکار سازمان مذکور در راستای رفع موانع و چالش های فراروی هر دو دستگاه گردید. شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه رویکرد نظارت فنی از طرف مدیرت شهری با جدیت دنبال می شود خواستار شناسنامه دار شدن انبوه سازان احداث مسکن گردید.

 

نظام مهندسی

نظام مهندسی

 

۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۴۹
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۲۰۸
کد خبر : ۲۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید