دومین نشست شهردار بوشهر با شورایاران محلات جنوبی

دومین نشست شهردار بوشهر با شورایاران محلات جنوبی
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر بعد از ظهر امروز دیروز (دوشنبه) شهردار بندر بوشهر میزبان جمع صمیمی شورایاران محلات جنوبی بودند.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر بعد از ظهر امروز دیروز شهردار بندر بوشهر میزبان جمع صمیمی شورایاران محلات جنوبی بودند. در این نشست که پیرو جلسه یک ماه پیش شورایاران محلات جنوبی با شهردار بوشهر برگزار گردید، موارد مطرح شده در جلسه قبل و بررسی برخی موانع و مشکلات در پیش روی توسعه و آبادانی محلات جنوبی مورد بحث و نظر قرار گرفت.
در این نشست ضمن صحبت نمایندگان شورایاری در محلات جنوبی و برخی خواسته های اهالی این محلات در رفع مشکلات این مناطق، از کند بودند سرعت برخی پروژه ها و تاخیر در اجرای برخی طرح ها انتقاد و از برخی کارشکنی ها ابراز گلایه نمودند. 
امیری شهردار بوشهر در این نشست ضمن تشکر از پیگیرهای مجدانه ی شورایاران محلات جنوبی روند تاخیری برخی از پروژه ها را ناشی از انجام پروسه ی طراحی و مطالعات آن توسط مشاورین، و انجام تشریفات قانونی مناقصات عنوان نمودند. ایشان همچنین مشکلات مالی، و افزایش به یکباره مصالح را عمده مشکلات پیمانکاران در اجرای به موقع تعهداتشان و روند کند پروژها خواندند. 
شهردار بوشهر در این نشست همچنان بر تعهد خود بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به زیر ساخت های خدماتی و فرهنگی و توانمند سازی شهری  به عنوان یک اولویت در محلات جنوبی تاکید نمودند. ایشان برخی عدم هماهنگی ها و انجام برخی تعهدات را مستلزم زمان دانستند و در خصوص مطالبات شورایاران در رفع مشکلات محلات جنوبی قول مساعد عنوان داشتند.

 

شورایاران
شورایاران
شورایاران

۱۱ دی ۱۳۹۷ ۰۷:۳۴
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۱
کد خبر : ۲۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید