جلسۀ معارفۀ سرپرست جدید سازمان فناوری و اطلاعات (فاوا) شهرداری بندر بوشهر

جلسۀ معارفۀ سرپرست جدید  سازمان فناوری و اطلاعات (فاوا) شهرداری بندر بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/10/18 با حضور آقای بارگاهی سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری بندر بوشهر جلسۀ معارفۀ سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری بندر بوشهر در محل این سازمان برگزار گردید.
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/10/18 با حضور آقای بارگاهی سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری بندر بوشهر جلسۀ معارفۀ سرپرست جدید سازمان فاوای شهرداری بندر بوشهر در محل این سازمان برگزار گردید. در این جلسه که مدیران ارتباطات و امور بین الملل و حراست شهرداری و جمعی از مسوولان و کارشناسان سازمان یاد شده نیز حضور داشتند. آقای بارگاهی طی سخنانی ضمن تشریح وظایف و جایگاه سازمان فناوری و اطلاعات (فاوا)در ساختار تشکیلاتی شهرداری نقش سازمان فاوا را در فرایند توسعه نرم افزاری و سخت افزاری مجموعۀ مدیریت شهری و همچنین ایجاد زیر ساخت های شهر هوشمند و گسترۀ فعالیت های آنلاین آن در بوستان ها و پارک ها و مکانهای توریستی و گردشگری سطح شهر در جهت رفاه و آسایش و تزریق روحیۀ شادابی و نشاط شهروندان مهم و حائز اهمیت ارزیابی نمودند و بر لزوم استفاده از سیستم GISدر راستای کنترل هزینه ها و مکانیزه شدن ساختار سازمان مذکور در کلیه سطوح سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.
وی با بیان اینکه در تغییر و تحولات مدیریتی باید نگاهمان بر شایسته سالاری باشد افزودند در انتصابات اخیر سعی گردید از نیروهای اصلی و بومی شهرداری در رده های مدیریتی استفاده کنیم. بارگاهی صمیمیت و همدلی در  میان کارکنان را در راستای تقویت و تزریق روحیۀ شادابی و نشاط در جهت پیشبرد امور مهم بر شمرده و بر استفاده از تکنولوژی های نوین در ارائه خدمات مطلوب و بهینه تأکید نمودند.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های مهندس چارکی سرپرست قبلی ، آقای روزبه بصیری بعنوان سرپرست جدید سازمان فاوا رسما معارفه گردید.

 

فاوا

۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۴۹
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۴۹۷
کد خبر : ۲۴۶

نظرات بینندگان

ناشناس
0
0
1

با آرزوی موفقیت برای همه افراد با لیاقت


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید