شروع عملیات خط کشی گذرگاه عرضی عابر پیاده سطح شهربوشهر بارنگ دوجزیی با هدف افزایش ایمنی عابرین

شروع عملیات خط کشی گذرگاه عرضی عابر پیاده سطح شهربوشهر بارنگ دوجزیی با هدف افزایش ایمنی عابرین
 
رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری ازاجرای خط کشی گذرگاه های عرضی عابر پیاده به منظور فرهنگ سازی و جلب توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی و کاهش سوانح خبر دادو هدف از این اقدام را افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده و روان سازی ترافیک اعلام کرد.                                         
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر اصغر صابر رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری در ادامه اظهار داشت پروژه خط کشی گذرگاه های عرضی عابر پیاده بارنگ دوجزیی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و باحجم ۲۵۰۰ متر مربع در دستور کار معاونت فنی و عمرانی و حمل نقل و ترافیک شهرداری با هدف افزایش ایمنی عابرین در تردد های شهری و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان  قرار گرفته  است. نظم بخشی ترافیکی و فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و زیبا سازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این اقدامات بوده است. با توجه به اهمیت این اقدامات روند انجام عملیات خط کشی گذرگاه های عابر پیاده در سطح معابر شهرتداوم خواهد یافت و تمامی معابری که نیاز به این عملیات دارند بر اساس برنامه زمان بندی شده خط کشی خواهند شد.
وی با تاکید براین که احترام به عابر پیاده جزء ضروریات زندگی شهری است که باید همواره رعایت گردیده و به عنوان یک اصل اخلاقی در رفتار شهروندی در هنگام رانندگی و سایر بخش های زندگی شهری محسوب گردد و توجه به آن ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، میزان پاک سرشی و نوع دوستی افراد را در قبال همنوعان خود نشان می دهد. وی در پایان از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم در طول انجام خط کشی تشکر و قدردانی نموده و سلامتی کلیه شهروند ان را آرزومند شدند و در پایان از همه رانندگان عزیز تقاضا نمودند بارعایت قوانین راهنمایی و رانندگی واحترام به عابرین پیاده سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا نمایند.
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۵۱
تعداد بازدید : ۱,۲۰۵
کد خبر : ۲,۴۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید