بازدید ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بندر بوشهر از ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهر بوشهر

بازدید ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار بندر بوشهر از ایستگاه های آتش نشانی مستقر در شهر بوشهر

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر داریوش پور بهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر و همچنین مهندس حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر به همراه ایمان چارکی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر با حضور در ایستگاههای آتش نشانی در سطح شهر و مناطق مختلف بوشهر ضمن تبریک عید سعید نوروز به پرسنل پرتلاش آتش نشانی که در سال ۹۹ با ایثارگری های خود حافظ جان شهروندان عزیز بودند از زحمات آنها در سال گذشته تقدیر و تشکر نمودند.

 در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با عنوان این که تدابیر لازم در جهت تجهیز آتش نشان به امکانات لازم و همچنین تامین خدمات رفاهی این عزیزان در بودجه سال ۱۴۰۰ دیده شده است از آنان خواست که همچون گذشته پرتوان و پرتلاش به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

 همچنین شهردار بندر بوشهر با عنوان اینکه سازمان آتش نشانی یکی از سازمان های مهم شهرداری در حفظ جان و سلامت شهروندان بوده از آنان خواست که همچنان آمادگی خود را جهت ارائه عملکرد خوب و ارتقاء سطح ایمنی و کمک به شهروندان حفظ کرده و روز به روز از آمادگی بیشتری برخوردار شوند.

 ایشان همچنین در مورد استقرار ایستگاههای جدید در مناطق مختلف بوشهر و همچنین در نظر گرفتن ساختمان اداری جهت این سازمان  درآینده  نزدیک خبر داد و عنوان نمودند بزودی شاهد راه‌اندازی این ساختمان ها خواهیم بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سازمان ایمنی و آتش نشانی با توجه به مسئولیت مهم و سنگینی که بر عهده دارد، نیازمند توجه و تجهیز همه جانبه است، لذا در این راستا شهرداری بوشهر از هرگونه برنامه ای که توان امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد پشتیبانی لازم را می نماید.

در پایان تعدادی از آتش‌نشانان عزیز نقطه نظرات و درخواست های خود را جهت پیگیری ارائه نمودند .

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۳ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۵۷۴
کد خبر : ۲,۴۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید