شهردار بوشهر: پاکبانان،کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

شهردار بوشهر: پاکبانان،کارکنان آرامستان  و رانندگان تاکسی بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند

شهردار بوشهر گفت: ۸۵۰ واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی، کارکنان آرامستان و پاکبانان شهرداری بوشهر که در معرض آسیب احتمالی ناشی از این ویروس قرار دارند، اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، حسین  صالحیان عصر امروز درگفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت: در این راستا عملیات واکسیناسیون کارکنان آرامستان و پاکبانان شهرداری بوشهر که در معرض آسیب احتمالی ناشی از ویروس کرونا قرار دارند آغاز خواهد شد .

وی، از اختصاص واکسن کرونا به کارکنان آرامستان‌ها و پاکبانان شهرداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این راستا پاکبانان، کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی بوشهر علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه کارکنان سازمان مدیریت پسماند، آرامستان از  نخستین روز شیوع کرونا و با حداکثر توان در خدمت شهر و شهروندان بوده‌اند تاکید کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان در اولویت قرار دارد و تلاش شده رضایت‌مندی مردم حاصل شود.

صالحیان تصریح کرد: با توجه به اینکه پاکبانان همواره با زباله‌های عفونی به‌ویژه با پسماندهای کرونایی سرو کار دارند مقرر شد این قشر به همراه کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر علیه این ویروس واکسینه شوند.

وی با قدردانی از همکاری رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در واکسینه شدن افراد در معرض آسیب گفت: در این راستا به 850 نفر از پاکبانان ،کارکنان آرامستان و رانندگان تاکسی بوشهر واکسن کرونا تزریق می‌شود.
۳ فروردین ۱۴۰۰ ۲۳:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۱۳۶
کد خبر : ۲,۴۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید