ستاد ویژه تسهیلات نوروزی که همزمان با آغاز سال جدید در شهرداری منطقه دو شکل گرفته، بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی عمومی و رفع موانع و مشکلات شهری در سطح محلات جنوبی شهر بوشهر هستند.

ستاد ویژه تسهیلات نوروزی که همزمان با آغاز سال جدید در شهرداری منطقه دو  شکل گرفته، بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی عمومی و رفع موانع و مشکلات شهری در سطح محلات جنوبی شهر بوشهر هستند.
ستاد ویژه تسهیلات نوروزی که همزمان با آغاز سال جدید در شهرداری منطقه دو  شکل گرفته، بصورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی عمومی و رفع موانع و مشکلات شهری در سطح محلات جنوبی شهر بوشهر هستند.

این ستاد در جهت  صیانت از حقوق شهروندان و در راستای همراهی با ستاد مبارزه با کرونا، تحت هدایت مهندس مهدی وفا-( سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو )- مشغول فعالیت می باشد.

از مهم ترین فعالیت های این ستاد می توان به تلاش در جهت رفع سد معابر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، متفرق کردن خودروهای فروشنده پارک شده در حواشی خیابان ها و کمک به روان سازی ترافیک ،ترمیم و ساخت پل های فلزی و بتنی ، بهسازی تابلوهای علائم ترافیکی و نیز ممانعت مستمر از برپایی چادرهای مسافرتی در سطح  محلات جنوبی شهر بوشهر اشاره نمود.
 مسدود نمودن ورودی پارک های شغاب و ریشهر که اخیرا به انجام رسید نیز در جهت جلوگیری از تجمع عمومی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا  در روز سیزدهم فروردین به انجام رسیده است.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۷:۱۴
تعداد بازدید : ۷۰۰
کد خبر : ۲,۵۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید