نشست هم اندیشی پدافند غیرعامل با حضور شهردار بندر بوشهر و سردار زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور

نشست هم اندیشی پدافند غیرعامل با حضور شهردار بندر بوشهر و سردار زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور
صبح امروز مورخ 97/10/23 شهرداری بندر بوشهر میزبان سردار زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسوولان ارشد کشوری سازمان مزبور بود .

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/10/23 شهرداری بندر بوشهر میزبان سردار زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسوولان ارشد کشوری سازمان مزبور بود .
در این مراسم که با حضور دکتر امیری شهردار بندر بوشهر و جمعی از معاونین و مدیران  مجموعۀ شهرداری و نیز آقای اعتماد رئیس پدافند غیرعامل استان در سالن همایش های شهرداری بندر بوشهر برگزار گردید. دکتر امیری ضمن خوشآمدگویی و خیر مقدم به مسوولان ارشد سازمان یاد شده و سایر مدعوین بر نقش و جایگاه پدافند غیر عامل در ساختار وتشکیلات زیر بنایی و روبنایی کشور تأکید نموده و مجموعه های دست اندرکار مدیریت شهری را به مثابۀ پیاده نظام هایی دانستنه در حوزه های گوناگون خدمات و عمران شهری به فعالیت همه جانبه و مؤثر مشغولند. وی با بیان اینکه شهرداری بندر بوشهر همواره سعی نموده در راستای توسعۀ پدافند غیرعامل در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری  شهروندان گام های اساسی و جدی بردارد. اظهار داشتند با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان و مدیران ذیربط که در مدیریت شهری شکل گرفته سعی و اهتمام ویژه ای در تحقق برنامه های میان مدت و بلند مدت و نیز افق و چشم انداز توسعه و شکوفایی بندر بوشهر که از پیشینه کهن و سابقۀ چند هزار ساله درخشان در عرصه های مختلف تمدن بشری دارا می باشد استفاده خواهیم کرد . 
وی فرهنگ سازی در عرصۀ هویت بومی را مورد تأکید قرار داده و بر لزوم طراحی و پیش بینی الگوهای جامع شهرسازی و معماری را در سطح کلان در راستای تحقق پدافند غیرعامل را از اهداف و ضروریات سازمانی مدیریت شهری برشمردند. 
در ادامه آقایان رمضانی دبیر پدافند غیرعامل شهرداری بندر بوشهر و اعتماد رئیس پدافند غیرعامل استان و مهندس کریمی و سردار زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور هر کدام به تفکیک پیرامون نقش و جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در جهت تحقق برنامه های کلان مدیریت شهری در راستای پیشبرد خدمات کیفی و بهینه به شهروندان جوامع سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.

 

 

پدافند غیرعامل

 

پدافند غیرعامل

 

پدافند غیرعامل

 پدافند غیرعامل


رسانه جدید



۲۳ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۴۹
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۹۳۹
کد خبر : ۲۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید