جلسۀ تکریم سرپرست و معارفۀ رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری بندر بوشهر

جلسۀ تکریم سرپرست و معارفۀ رئیس جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی،ورزشی شهرداری بندر بوشهر
صبح امروز مورخ97/10/23 با حضور آقایان بارگاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری و لطفی مشاور هنری شهردار بوشهر آیین تکریم سرپرست قبلی و معارفۀ رئیس جدید سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محل سازمان یاد شده برگزار گردید.
 
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ97/10/23 با حضور آقایان بارگاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری و لطفی مشاور هنری شهردار بوشهر آیین تکریم سرپرست قبلی و معارفۀ رئیس جدید سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری بندر بوشهر در محل سازمان یاد شده برگزار گردید.
در این آیین که جمعی از کارشناسان و مسوولان سازمان مزبور نیز حضور داشتند، آقای بارگاهی ضمن برشمردن نقش و جایگاه سازمان مذکور در ساختار تشکیلاتی مدیریت شهری به تاریخچۀ شکل گیری سازمان فرهنگی ، اجتماعی، ورزشی در ساختار تشکیلاتی مدیریت شهری اشاره کرد و اظهار داشت .
با گذشت یک دهه از عمر سازمان مزبور خوشبختانه شاهد پیشرفتها و نتایج خوبی از عملکرد سازمان فرهنگی در عرصه های گوناگون اجتماعی در سطح شهر بوده ایم و اکنون که وارد دهۀ دوم عمر این سازمان می شویم امید است که با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های غنی چند هزار سالۀ تمدن شکوهمند بندر بوشهر اهمیت و جایگاه رفیع کهن دیار بندر بوشهر را در تمامی عرصه ها و شئونات فرهنگی، هنری،اجتماعی ،ورزشی پاس بداریم.
وی همچنین تعامل سازمان مذکور را با دستگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی استان مورد تأکید قرار دادند و از رئیس جدید این سازمان درخواست نمودند تا با همت و تلاش مضاعف در جهت پیشبرد امور گام های موثر و اساسی بردارند. 
در پایان از زحمات و تلاش های آقای علیرضا نوری سرپرست قبلی سازمان تقدیر و تشکر بعمل آمده و آقای محمدصادق سعیدی بعنوان رئیس جدید سازمان فرهنگی،اجتماعی،ورزشی شهرداری بندر بوشهر رسماً معارفه گردید.
گفتنی است مشارالیه از چهره های فرهنگی و خوشنام مجموعۀ مدیریت شهری محسوب گردیده و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر و نیز معاونت فرهنگی سازمان مذکور را در سنوات قبل در کارنامۀ خدمتی خود دارا می باشد .

 

معارفه محمد صادق سعیدی


معارفه محمد صادق سعیدی
معارفه محمد صادق سعیدی

معارفه محمد صادق سعیدی
معارفه محمد صادق سعیدی
 

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۶
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۰۵۷
کد خبر : ۲۵۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید