آیین معارفۀ سرپرست خدمات شهری حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر

آیین معارفۀ سرپرست خدمات شهری حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر
قبل از ظهر امروز مورخ 97/10/23 با حضور آقایان مهندس واعظی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر و بارگاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندر بوشهر آیین معارفۀ آقای نادر مظفری نژاد بعنوان سرپرست خدمات شهری حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری در محل این حوزۀ معاونت برگزار گردید.
 
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر قبل از ظهر امروز مورخ 97/10/23 با حضور آقایان مهندس واعظی معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر و بارگاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری بندر بوشهر آیین معارفۀ آقای نادر مظفری نژاد بعنوان سرپرست خدمات شهری حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری در محل این حوزۀ معاونت برگزار گردید. در این آیین که جمعی از مسوولان و کارشناسان حوزۀ معاونت مزبور حضور داشتند. آقایان مهندس واعظی و بارگاهی هر کدام به تفکیک پیرامون نقش و جایگاه حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری در ساختار تشکیلاتی مدیریت شهری سخنان مبسوطی ایراد فرموده و با بر شمردن وظایف و گستردگی خدمات و فعالیت های حوزۀ مزبور در ارائۀ خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین زیباسازی و مبلمان شهری و نیز سیما و منظر و فضای سبز شهری و پسماند و خدمات ایمنی و آتش نشانی بر لزوم هم افزایی و تعامل بین بخشی در راستای ایفای نقش مؤثرتر و مطلوبتر به همشهریان در گسترۀ شهر تأکید نمودند.
در پایان آقای نادر مظفری نژاد بعنوان سرپرست خدمات شهری حوزۀ معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر رسماً معارفه گردید.

 


معارفه نادر مظفری نژاد
معارفه نادر مظفری نژاد
معارفه نادر مظفری نژاد
معارفه نادر مظفری نژادمعارفه نادر مظفری نژاد

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۶
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۸۵۳
کد خبر : ۲۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید