نشست شهردار بندر بوشهر با حضور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

نشست شهردار بندر بوشهر با حضور رئیس سازمان فرهنگی شهرداری با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر
در این نشست که شهردار بندر بوشهر به همراه رئیس سازمان فرهنگی و مدیر آموزش شهرداری میهمان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و مجموعه ی همکاران ایشان بودند در خصوص ظرفیت های حوزه ی کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بحث و گفتگو نمودند.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر در این نشست که شهردار بندر بوشهر به همراه رئیس سازمان فرهنگی و مدیر آموزش شهرداری میهمان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و مجموعه ی همکاران ایشان بودند در خصوص ظرفیت های حوزه ی کار فرهنگی  برای کودکان و نوجوانان بحث و گفتگو نمودند.
در این نشست مدیرکل کانون با اشاره به جایگاه کودکان و لزوم توجه به رشد فکری و پرورش شخصیتی و مهارت آموزی آن ها بویژه در مناطق و محلات کمتر برخوردار و توسعه یافته  ضمن قدردانی از حمایت ها و تعاملات گذشته شهرداری پیشنهاداتی در عرصه ی نشاط اجتماعی کودکان و نوجوانان مطرح کردند و بر اجرای مشترک برنامه هایی همچون ایجاد اتوبوس نشاط و امید به منظور  برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان در محلات، کارنوال عروسکی، عقد تفاهم نامه در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در خانه ی فرهنگ عالی آباد و برگزاری تصویر سازی قصه ها و داستان ها برروی جداره های شهری تاکید نمودند.
ایشان همچنین خواستار اختصاص روزی خاص در ایام هفته ی بزرگداشت بوشهر برای کودکان با برگزاری ویژه برنامه های این روز شدند.
امیری، شهردار بوشهر در این نشست ضمن استقبال از طرح های پیشنهادی، حوزه ی فرهنگ و هنر را بویژه در کار فرهنگی برای کودکان عرصه ای اثرگذار و سازنده توصیف نمودند و بر توجه به محتوای بومی و معرفی هویت محلی در برنامه ها و فراهم آوری زمینه ی شناخت آن برای کودکان تاکید نمودند. 
شهردار بوشهر با تاکید بر ایجاد فضاهای خلاق شهری در حوزه های فرهنگی و هنری و فراهم نمودن زمینه ی رویدادهای اجتماعی و هنری از پیگیری شهرداری در ایجاد گذر فرهنگ و هنر با مرکزیت بافت تاریخی خبر دادند.  
در این نشست رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر با تقدیر از زحمات مجموعه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهارت آموزی کودکان ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده بویژه در حوزه ی نشاط اجتماعی کودکان بر ایجاد مراکز فرهنگی و هنری تخصصی کودک و نوجوان در سطح شهر برای اجرای آثار متناسب این سنین تاکید نمودند و در همین زمینه اعلام نمودند با پیگیری های شهردار فرهیخته ی بوشهر و موافقت شورای اسلامی شهر بوشهر به زودی از سوی سازمان فرهنگی شهرداری  مرکز نمایش های عروسکی و کودکان و گالری آفرینش های هنری آغاز به کار خواهد نمود تا مکانی باشد برای رویدادهای هنری ویژه کودکان و نوجوانان. 
در پایان این نشست مقرر گردید در قالب تفاهم نامه ای پیگیری اجرای برنامه های مشترک برای کودکان و نوجوانان در دستور کار طرفین قرار گیرد. 

 


سازمان فرهنگی و مدیر آموزش شهرداری
سازمان فرهنگی و مدیر آموزش شهرداری

۲۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۳۸
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۹۸۵
کد خبر : ۲۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید