یک هزار نهال در پارک 157 هکتاری بوشهر کاشته می ‏شود

یک هزار نهال در پارک 157 هکتاری بوشهر کاشته می ‏شود

شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر بوشهر یکهزار نهال خریداری و در پارک 157 هکتاری این شهر (واقع در مسیر جاده سرتل به تنگک 2) کاشت خواهد شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین صالحیان روز سه‏ شنبه در بازدید از این پارک اظهار داشت: با توجه به کمبود فضای سبز در بوشهر، احداث پارک 157 هکتاری گامی بلند در جهت ارتقا سرانه فضای سبز شهر بوشهر است.
وی بیان کرد: پارک 157 هکتاری همچنین فرصتی برای رونق گردشگری در بوشهر است که باید از این ظرفیت بخوبی برای جذب گردشگر استفاده شود.
صالحیان اظهار داشت: این پارک همچنین از قابلیت لازم برای تبدیل به یک مجتمع بزرگ تفریحی گردشگری دارد که با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی بدون شک این مهم قابل تحقق است.
وی افزود: با توجه به کمبود امکانات خدمات رفاهی در محلات جنوبی بوشهر پارک 157 هکتاری می تواند گامی بزرگ در راستای برقراری توسعه متوازن در سطح این محلات باشد.
صالحیان عنوان کرد: محلات جنوبی امسال در بودجه به ویژه دیده شدند که این نوع نگاه نوید بخش توسعه پایدار و بهبود سطح زیرساختها در این محلات است.
وی افزود: آسفالت کوچه های خاکی و احداث شبکه فاضلاب از جمله اولویت های جنوب بوشهر است که امسال با جدیت تمام دنبال می‏ شود.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۴ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۴۴
تعداد بازدید : ۷۶۲
کد خبر : ۲,۵۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید