شهردار بندر بوشهر با خانواده شهیده رقیه حیاتی دیدار کرد

شهردار بندر بوشهر با خانواده شهیده رقیه حیاتی دیدار کرد
 
شهردار بندر بوشهر همراه با رئیس حراست و مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری و خانم صفری زاده با خانواده شهیده بوشهری دیدار کرد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندر بوشهر:حسین صالحیان در این دیدار صمیمانه اظهار داشت: پاسداشت فرهنگ شهادت تجلیل از دریادلانی است که در طوفان حملات دشمن شجاعانه ایستادند و نام ایران را در تاریخ جاودانه کردند.
وی بیان کرد: اکنون ک ایران اسلامی در کمال و آرامش و امنیت قرار گرفته باید این آرامش را مرهون خون شهیدانی دانست که در راه وطن با از جان گذشتگی ارمغان آور نعمت ارزشمند امنیت شدند.
صالحیان اظهار داشت: شهر بوشهر همواره خود را مدیون شهدا و از جان گذشتگی آنها دانسته و شهرداری بندر بوشهر در دیدارهای مستمر با خانواده های آنان سعی بر تجلیل از مقام شامخ شهدا دارد.
وی گفت: در جنگ تحمیلی بوشهری ها با حضور مردانی با اخلاص و شیرزنانی شجاع نقشی ماندگار ایفا کردند تا جایی که اولین پاسخ هوایی به حمله عراقی ها نیز از پایگاه ششم شکاری بوشهر داده شد.
صالحیان افرود: شهرداری بندر بوشهر نیز به فراخور این نقش آفرینی همواره در برنامه های کاری خود پاسداشت فرهنگ شهادت و قدردانی از خانواده شهدا را در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: مشارکت در ساخت المان "بانوی ایثار" که همزمان با آزادسازی خرمشهر در ورودی بوشهر نصب شد نیز در همین راستا صورت گرفته است.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۱۴
تعداد بازدید : ۱,۱۷۳
کد خبر : ۲,۵۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید