شهرداری بندر بوشهر و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان برای آموزش نیروهای انسانی همکاری می‌کنند

شهرداری بندر بوشهر و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان  برای آموزش نیروهای انسانی همکاری می‌کنند

شهردار بندر بوشهر گفت: این شهرداری و اداره کل و فنی و حرفه‌ای استان در زمینه آموزش نیروهای انسانی در بخش‌های مختلف با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر: حسین صالحیان در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: در این راستا عناوین آموزش‌های موردنیاز شهرداری باید از کارگاه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای استان جمع‌آوری و دسته‌بندی شود.
وی بیان کرد: شهرداری بندر بوشهر بیش از ۳۴۰ عنوان فعالیت دارد که در راستای افزایش بهره‌وری، مهیای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به نیروهای خود در این حوزه‌ها است.
صالحیان ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر نیز در بدنه خود نیروهای با تجربه و متخصصی دارد که می‌توان از آنها برای آموزش جامعه هدف اداره کل فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مرتبط با حوزه شهرداری استفاده کرد.
وی اضافه کرد: شهرداری بندر بوشهر برای سال ۱۴۰۰، ۱۱۹ عنوان پروژه تعریف کرده است که برای تمام آنها برنامه زمانی تعریف است.
وی عنوان کرد: برای تمام پروژه‌های مدنظر شهرداری بوشهر برای سال جاری برنامه اجرایی تعریف شده با این کار شورای شهر بوشهر نیز بخوبی در جریان کار پروژه‌ها قرار گرفته است.
صالحیان همچنین با اعلام موفقیت خود با احداث پارک مهارت در بوشهر، اظهار داشت: روند انجام این کار باید مبتنی برون‌سپاری باشد که در صورت پیدا شدن کننده کار برای احداث پارک مهارت، شهرداری بندر بوشهر با تمام ظرفیت همکاری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: با هدف همکاری مشترک و موثر شهرداری با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر این آمادگی وجود دارد تا با انعقاد تفاهمنامه برای همکاری مشترک گام اساسی برداشته شود.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا در زمینه آموزش نیروهای انسانی شهرداری بویژه در بخش‌های پسماند، حمل و نقل و فضای سبز همکاری کند.
عبدالمجید دراهکی افزود: احداث پارک مهارت از جمله راهکارهای مهم برای همکاری مشترک اداره کل فنی و حرفه‌ای و شهرداری بوشهر است چراکه تجربه احداث این پارک در  استان‌های مختلف بسیار مطلوب گزارش شده است.
وی ادامه داد: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان احداث یک مجموعه نیز برای آموزش‌های هتل‌داری و بوم‌گردی در دستور کار خود قرار داده است که از شهرداری انتظار داریم در ارتباط با عوارض‌های مرتبط با ساخت و ساز آن، تخفیف‌های مناسبی را لحاظ کند.
دراهکی افزود: چنانچه مجوزهای احداث واحد آموزش هتل‌داری بزودی از سوی شهرداری لحاظ شود این پروژه در کمترین زمان ممکن احداث و تا دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

 

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری


۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۱
تعداد بازدید : ۷۹۰
کد خبر : ۲,۵۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید