دیدار شهردار بندر بوشهر با رئیس کل دادگستری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72تن از یارانش، عدالت‎گستری ثمره شیرین عملکرد قوه قضاییه است

دیدار شهردار بندر بوشهر با رئیس کل دادگستری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره  شهید بهشتی و 72تن از یارانش، عدالت‎گستری ثمره شیرین عملکرد قوه قضاییه است


شهردار بندر بوشهر گفت: خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه و عدالت گستری ثمره شیرین و ملموس عملکرد قوه قضاییه در کشور است.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بوشهر، حسین صالحیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: قوه قضاییه با اقتدار و صلابت خود در عمل همواره یار و یاور مردم بوده و توانسته در زنده نگه داشتن آرمان‏های انقلاب نقش آفرین باشد.
وی بیان کرد: این قوه در مبارزه با فساد و ناکارآمدی ها نیز ید طولایی دارد و توانسته با حضوری موثر در این عرصه منجر به امیدواری بیش از پیش مردم به حفظ آرمان های شهدا و امام آنها شود.
صالحیان ادامه داد: هفتم تیر که منجر به شهادت شهید بهشتی و یارانش بیانگر اوج مظلومیت آنانی است که در مسیر خدمت به اعتلا و پیشرفت نظام هیچگاه از پا ننشستند و همواره پا در رکاب کمک به مردم و بویژه محرومان ستمدیدگان بودند.
وی گفت: انفجار مرکز حزب جمهوری اسلامی یکی از تاریک ترین کارنامه های دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی و بویژه مجاهدین خلق به سرکردگی آمریکا است که بزرگان و خادمان ملت قهرمان ایران را به خاک و خون کشید.
صالحیان اظهار کرد: هفته قوه قضاییه که با شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران مظلوم نام گذاری شده فرصتی مغتنم در راستای تجلیل وقدردانی از عملکرد یکایک مجموعه قضاییه است.
وی اظهار کرد: در استان و بویژه شهر بوشهر نیز افرادی ساعی و تلاشگر از بدنه قوه قضاییه در مسیر خدمت صادقانه به مردم قرار دارند که هفته قوه قضاییه فرصتی است که تلاش های شبانه روزی شان در برقراری عدالت و برابر پاس داشته شود.
در این آیین شهردار بندر بوشهر با اهدا لوح به علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تلاش های مجموعه قضایی در استان بوشهر تجلیل کرد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری


۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۳۹۷
کد خبر : ۲,۶۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید