نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر

نشست هم اندیشی شهردار بندر بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/11/2 دکتر امیری شهردار بندر بوشهر در دفتر سردار خلیل واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان حضور یافته و با وی دیدار کردند.

به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر صبح امروز مورخ 97/11/2 دکتر امیری شهردار بندر بوشهر در دفتر سردار خلیل واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان حضور یافته و با وی دیدار کردند. در این نشست صمیمی سردار واعظی ضمن اظهار خرسندی از حضور دکتر امیری و هیأت همراه، نقش و جایگاه مدیریت شهری را در عرصه های گوناگون خدمات شهری و اداره شهر مهم و حائز اهمیت برشمردند و از زحمات و تلاش های مجموعۀ دست اندرکار شهرداری تقدیر بعمل آوردند.

در ادامۀ این نشست شهردار بندر بوشهر با ابراز خوشحالی از این دیدار پیرامون تعامل و همکاری های دو جانبه در راستای ترافیک شهری، سیستم پایش تصویری، رفع سد معابر، همکاری تنگاتنگ مأموران نیروی انتظامی با متولیان امر در سایر بخش های مدیریت شهری و تأمین امنیت عمومی شهر و شهروندان سخنان مبسوطی ایراد فرمودند.

وی صلابت و حضور مقتدرانۀ نیروی انتظامی را در عرصه های مختلف جامعه مایۀ آرامش و سرافرازی دانسته و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آن نیرو در برقراری نظم و امنیت عمومی شهر و همشهریان تجلیل و ستایش نمودند.

 

فرمانده نیرو انتظامی

فرمانده نیرو انتظامی

فرمانده نیرو انتظامی
فرمانده نیرو انتظامی


۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۶
به گزارش واحد خبر و رسانۀ مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۲,۴۱۰
کد خبر : ۲۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید