شهرداری بندر بوشهر برای استفاده از ظرفیت شرکت صدرا برنامه دارد

شهرداری بندر بوشهر برای استفاده از ظرفیت شرکت صدرا برنامه دارد
 
شهردار بندر بوشهر گفت: این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف خود برای استفاده از ظرفیت شرکت صدرا (صنایع دریایی ایران) برنامه دارد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در بازدید از شرکت صدرا اظهار کرد: شرکت صدرا با بهره‌گیری از نیروهای توانمند بومی و پیشرفت‌های روز افزون در بخش صنعت می‌تواند بازویی توانمند برای مدیریت شهری در بوشهر باشد.
وی بیان کرد: در بازدید از صدرا ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی مشاهده شد که می‌توان  با استفاده از این ظرفیت‌ها به سرعت‌بخشی در روند اجرا پروژه‌ها استفاده کرد.
حیدری ادامه داد: این شرکت صنعتی طی چند سال گذشته پروژه‌های بزرگی در حوزه صنعت نفت و کشتیرانی اجرایی کرده است که تحقق این مهم در اوج تحریم‌های ظالمانه مظهر و نماد بالندگی برای ایران و بویژه استان زرخیز بوشهر است.
شهردار بندر بوشهر گفت: شرکت صدرا در این بازدید با تمام توان آمادگی خود را برای اجرا پروژه‌های مختلف عمرانی در شهر بوشهر اعلام کرده است که شهرداری نیز به تناسب نیاز خود از ظرفیت ایجاد شده استفاده خواهد کرد
وی عنوان کرد: از رویکردهای راهبردی شهرداری بندر بوشهر استفاده از توان و تخصص نیروهای بومی است که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.
حیدری افزود: شهرداری بندر بوشهر اکنون با تمام ظرفیت برای به ثمر رساندن پروژه‌های ناتمام پای کار آمده و در راستای جلب رضایت حداکثری شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.
وی عنوان کرد: از نمونه شاخص این پروژه‌ها تقاطع غیرهمسطح سردار شهید قاسم سلیمانی است که با انتخاب پیمانکاری توانمند سرعت مطلوبی در روند اجرا پروژه ایجاد شده است.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری


۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۴
تعداد بازدید : ۷۲۲
کد خبر : ۲,۷۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید