روند قانونی برای احداث نخستین شیرخوارگاه شهر بوشهر در حال انجام است

روند قانونی برای احداث نخستین شیرخوارگاه شهر  بوشهر در حال انجام است
 
شهردار بندر بوشهر گفت: روند قانونی برای احداث نخستین شیرخوارگاه شهر بوشهر در حال انجام است تا این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر برای احداث این پروژه هیچ ممانعتی ایجاد نکرده و تنها تاکید در این دارد تا با توجه به دولتی بودن پروژه فرایندهای قانونی آن طی شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط با هدف سرعت‌بخشی به روند اجرا پروژه کارگروهی متشکل از دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است.
حیدری یادآور شد: شورای اسلامی شهر بوشهر ، اداره کل راه و شهرسازی.شهرداری بوشهر، استانداری، ثبت اسناد و املاک و اداره کل بهزیستی از جمله دستگاه‌هایی هستند که در کارگروه سرعت‌بخشی به روند احداث شیرخوارگاه بوشهر مشارکت دارند.
وی ادامه داد: این کارگروه جهت رفع موانع حقوقی، صدور پروانه و سایر مجوزهای ساخت بر اساس ضوابط  ملی ساختمان تمام تلاش خود را برای انجام اقدامات فوری به کار گرفته است.
حیدری بیان کرد: پروژه با وجود خیرخواهانه بودن پروژه‌ای دولتی محسوب می‌شود که اجرا آن نیازمند یک سری مسائل فنی و نقشه چهارگانه معماری، سازه، مکانیک و تاسیسات برقی است که باید تحت نظارت مهندسان ناظر قرار بگیرد. 
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت پروژه نیاز است رعایت مسائل مرتبط با مقاومت در برابر زلزله و اطفاء حریق مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری


۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
تعداد بازدید : ۴۴۴
کد خبر : ۲,۷۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید