موانع تداوم روند احداث تقاطع سردار شهید سلیمانی در بوشهر در آینده برطرف خواهد شد

موانع تداوم روند احداث تقاطع سردار شهید سلیمانی در بوشهر در آینده برطرف  خواهد شد

شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری بندر بوشهر با شرکت برق منطقه ای فارس برای برداشتن موانع اجرا تقاطع شهید سلیمانی بوشهر به توافق رسیدند.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در نشستی که در استانداری بوشهر با حضور مدیرکل دفتر فنی و معاونان شرکت برق منطقه‎ای فارس برگزار شد، هماهنگی لازم صورت گرفت تا موانع فراروی تداوم اجرا پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی برطرف شود.
وی بیان کرد: در ادامه اجرای این پروژه به دلیل وجود شبکه های برق موانعی در فرایند احداث ایجاد شده بود که با تفاهمنامه منعقد شده بین شهرداری بندر بوشهر و شرکت برق منطقه‌ای زمینه برای حل این مشکل فراهم شد.
حیدری ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر یکی از پروژه های اولویت دار بوشهر است که تا کمتر از یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی گفت: در فرایند احداث این پروژه تاخیرهای فراوانی در ماه های گذشته انجام گرفته است که باید با فعال کردن پروژه نسبت به جبران این عقب ماندگی ها اقدام کرد.
حیدری اظهار داشت با توجه به قابلیت اجرا ی پروژه در سه جبهه مختلف سعی شده از این ظرفیت برای پیشبرد هر چه سریع تر پروژه اقدام شود.
۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۸
تعداد بازدید : ۵۱۶
کد خبر : ۲,۷۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید